» اخبار استان » شایعات دشمنان با تدبیر رهبری خنثی شد
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
امام جمعه ارومیه:

شایعات دشمنان با تدبیر رهبری خنثی شد

مهر 20, 1403۱:۲۰ ب٫ظ 20

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه با تدبیر رهبری شایعات دشمنان خنثی شد گفت: آرامش رهبری در نماز جمعه نصر به دنیا اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در برابر دشمنان ایستاده است.سیل عظیمی از مردم در این نماز جمعه شرکت کردند که نشان‌دهنده صبر، ایثار و وقار و اقندار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری «حرف‌رک»حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن عسکری، اظهار داشت: در جریان عملیات وعده صادق ۲، نیروهای مسلح ایران با شلیک ۲۰۰ موشک به رژیم صهیونیستی پاسخ قاطعی دادند که ۹۰ درصد این موشک‌ها به هدف اصابت کرده و رژیم صهیونیستی را شکست دادند.

وی افزود: شاکر خداوند متعال و سپاسگزار سپاه شهداء هستیم که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توانسته‌اند چنین قدرتی را به نمایش بگذارند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به نماز جمعه نصر عنوان کرد: با توجه به شایعات دشمنان و، مقام معظم رهبری با تدبیر خود و حضور میلیونی مردم در نماز جمعه، با وقار تمام به خواندن قرآن پرداختند و خطبه‌های خود را ایراد کردند و نماز عصر را با آرامش قرائت کردند.

وی ادامه داد: آرامش رهبری به دنیا اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در برابر دشمنان ایستاده است. سیل عظیمی از مردم در این نماز جمعه شرکت کردند که نشان‌دهنده صبر، ایثار و وقار و اقندار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: فرمایشات رهبری قابل توجه بود و دنیا شنونده این خطبه‌ها بود و موضوع جهانی در برابر کفر به‌طور کامل اعلام شد.

قریشی ادامه داد: مبارزه با رژیم صهیونیستی فقط دفاع و فطری نیست بلکه فراتر از آن است و دفاع حق مسلم انسان‌ها است و قانون منشوری و شرعی است.

وی عنوان کرد: کسانی که با ایران مخالف و دشمن هستند، با ملت‌های یمن، مصر، سوریه، لبنان، غزه و عراق نیز دشمن هستند.

امام جمعه ارومیه افزود: اسلام در مقابل کفر ایستاده است و اگر اتحاد و همبستگی بین مسلمانان به وجود نیاید، دشمنان و کفار مانند گرگ درنده آنان را از بین خواهند برد. باید اتحاد و همبستگی بین مسلمانان به وجود آید.

قریشی یادآور شد: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کردند که باید یک کمربند امنیتی بین مسلمانان به‌وجود آید و پیروزی در وحدت است.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی تلاش می‌کنند تا این اقدامات را کوچک جلوه دهند. رژیم صهیونیستی از نظر اقتصادی و نظامی با مشکلات جدی مواجه است و با استفاده از رسانه‌ها سعی دارد خود را پیروز نشان دهد. برخی افراد، چه به صورت سهوی و چه عمدی، باعث ایجاد وحشت در جامعه می‌شوند.

وی عنوان کرد: گنبد آهنین اسرائیل کارایی لازم را ندارد و اسرائیل در نهایت نابود خواهد شد. با این حال، برخی افراد در کشور باعث ناامیدی مردم می‌شوند. باید دقت کافی را داشته باشیم و از پیروی و حمایت جبهه باطل و انتشار شایعات خودداری کنیم.

قریشی خاطرنشان کرد: همچنین، مهم است که با حفظ امید و روحیه مثبت در جامعه، به مقابله با ناامیدی و ترس بپردازیم. اطلاعات را با دقت بررسی کنیم و از منابع معتبر استفاده کنیم تا از انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به هفته اولیای و مربیان اظهار کرد:  توجه به هفته اولیا و مربیان، باید به تربیت فرزندان توجه ویژه‌ای شود. این موضوع بسیار مهم است و تنها با آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست. خانواده‌ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند و در تربیت فرزندان بسیار تلاش کنند.

انتهای خبر/ و

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×