» پیشخوان » شرکت در انتخابات تجدید میثاق با شهداست
امام جمعه میاندوآب
پیشخوان - میاندوآب
امام‌جمعه میاندوآب:

شرکت در انتخابات تجدید میثاق با شهداست

تیر 4, 1403۸:۰۴ ق٫ظ 50

امام‌جمعه میاندوآب گفت: شرکت در انتخابات تجدید میثاق با ولایت و شهدا و در واقع رأی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: زنگ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور به صدا درآمده و فضای انتخاباتی کشور را فراگرفته است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: امت شهیدپرور، ولایی و انقلابی ایران اسلامی همان‌طور که در بدرقه و تشییع شهدای خدمت خوش درخشیدند و حماسه میلیونی خلق کرده و به دشمنان خط‌ونشان کشیدند؛ در انتخابات نیز این‌گونه عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تجدید میثاق با ولایت و شهدا و در واقع رأی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: بدون شک مردم ایران اسلامی روز جمعه در پای صندوق‌های رأی با حضور حماسی و پرشور خود بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه رقابت‌های انتخاباتی در ایران رقابت برای خدمت است، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات و رقابت‌های انتخاباتی حرکت برای خدمت است و لذا باید هوشیار بود و در دام لجن‌پراکنی‌ها و توطئه‌های دشمنان نیفتاد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه عرصه انتخابات یکی از بزرگ‌ترین عرصه‌های امتحان برای کاندیداها و ملت بزرگ ایران اسلامی است که باید از این عرصه سربلند بیرون آمد، گفت: همه کاندیداها که توسط شورای نگهبان تأیید و وارد این عرصه شده‌اند؛ برای ما محترم هستند.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه حضور پرشور در انتخابات نه‌تنها یک حق بلکه یک وظیفه و تکلیف است که همه باید به آن عمل کنند، اظهار کرد: چشم جبهه مقاومت و دشمنان انقلاب اسلامی به انتخابات در ایران اسلامی و نظر مردم دوخته شده است.

وی افزود: ان‌شاءالله مردم با حضور پرقدرت و پرشور خود رئیس‌جمهور چهاردهم را انتخاب کرده و این حضور نیز مایه امید برای دوستان و یاس و ناامیدی برای دشمنان خواهد بود.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه ویژگی‌های فرد اصلح در بیانات امام و رهبری بارها عنوان شده است، گفت: مشارکت حداکثری و در کنار آن با انتخاب اصلح؛ دو وظیفه و مؤلفه مهم در انتخابات است که باید مدنظر قرار گیرد.

امام‌جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه در ایام تبلیغات انتخاباتی؛ شوروشوق خاصی کشور را فراگرفته است، تصریح کرد: نکته مهمی که در ایام باقی‌مانده از مهلت تبلیغات و در روز انتخابات کاندیداها و طرف‌داران کاندیداهای ریاست‌جمهوری باید مدنظر داشته باشند؛ رعایت اخلاق است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×