» اخبار استان » شناخت دقیق رئیس‌جمهور آینده از شرایط کشور
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه مطرح کرد:

شناخت دقیق رئیس‌جمهور آینده از شرایط کشور

خرداد 24, 1403۱۱:۰۴ ق٫ظ 50

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: رئیس‌جمهور باید شناخت دقیقی از شرایط کشور داشته، امنیت و آرامش را تأمین کند و با جدیت پیگیر مطالبات مردمی باشد.

داریانوش عزیزیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهیدجمهور اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی با وجود جایگاه والای اجرایی خود به عنوان رئیس‌جمهور، همیشه با فروتنی و تواضع با ارباب‌رجوع و مردم برخورد می‌کرد.

وی تصریح کرد: مسئولیت و مقام بالا هیچ‌گاه او را دچار تکبر و غرور نکرد و با توجه به اصول اخلاقی و ارزش‌های اسلامی، همواره به دیدگاه‌ها و مشکلات مردم گوش فرا داده و برای حل مشکلات آن‌ها تلاش می‌کرد، این رفتار، نمونه‌ای از تعهد و اخلاق‌مداری او در جایگاه ریاست جمهوری است که موجب احترام و اعتماد بیشتر مردم به او شده بود.

کشیش کلیسای شرق آشور با بیان اینکه رئیس‌جمهور آینده باید ادامه دهنده راه آیت‌الله رئیسی باشد، بیان کرد: رئیس‌جمهور باید شناخت دقیقی از شرایط کشور داشته باشد، امنیت را تأمین کند و با جدیت پیگیر مطالبات مردمی باشد.

وی تصریح کرد: همچنین، او باید توانایی اتخاذ تصمیمات سریع و مؤثر در مواجهه با بحران‌ها را داشته باشد و بتواند با شفافیت و صداقت با مردم ارتباط برقرار کند تا اعتماد عمومی را جلب کند و از سوی دیگر، رئیس‌جمهور باید توانایی مدیریت منابع کشور را به بهترین شکل ممکن داشته باشد و برای توسعه اقتصادی و اجتماعی برنامه‌های جامعی ارائه دهد.

عزیزیان تاکید کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی، بهبود زیرساخت‌ها، حمایت از نوآوری و فناوری، و ارتقای سطح آموزش و بهداشت از جمله وظایف کلیدی رئیس‌جمهور است و باید بتواند سیاست‌های داخلی و خارجی مناسبی را به‌کار گیرد تا ضمن حفظ استقلال و امنیت ملی، جایگاه کشور را در جامعه بین‌المللی ارتقا دهد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید با درایت، فعال، پرکار، و معتقد به مبانی انقلاب انتخاب شود تا به درد مردم برسد؛ امروز ما با مشکلاتی نظیر تورم، بیکاری، و برخی تبعیض‌ها روبه‌رو هستیم و باید به تأکید بر اهمیت گام دوم انقلاب، مطابق با بیانات مقام معظم رهبری، تمرکز داشته باشد، وی باید برنامه‌های جامعی برای اصلاحات اقتصادی، افزایش اشتغال، کاهش تورم، و رفع تبعیض‌ها ارائه دهد تا ارزش‌های انقلابی به نفع تمام مردم حفظ شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×