» اخبار استان » شهادت سید مقاومت پیام‌آور وحدت مسلمانان است
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
امام جمعه اهل سنت نقده:

شهادت سید مقاومت پیام‌آور وحدت مسلمانان است

مهر 9, 1403۹:۳۱ ق٫ظ 30

امام جمعه اهل سنت نقده گفت: شهادت سید مقاومت، یادآور عزم و اراده مشترک مسلمانان برای ایستادگی در برابر ظلم و بی‌عدالتی است.

ماموستا سنار تمرنژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت به محضر مقام معظم رهبری و ملت‌های ایران، عراق، سوریه، لبنان اظهار کرد: این واقعه، یادآور جانفشانی‌هایی است که در راه مقاومت و حمایت از مظلومان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: پس از نزدیک به یک سال از جنگ و تجاوز رژیم سفاک صهیونیستی، که با پشتیبانی غرب و آمریکا به نسل‌کشی مردم مظلوم غزه پرداخته است، نه تنها نتوانستند دستاوردی مثبت به‌دست آورند، بلکه به قتل عام کودکان و زنان و تخریب خانه‌ها و مأوای آنان پرداخته‌اند.

امام جمعه اهل سنت نقده بیان کرد: در این راستا، در شرایطی که حکام عرب در خواب غفلت به سر می‌بردند، مقاومت‌های مردمی در لبنان و یمن به میدان آمدند تا به یاری مسلمانان غزه شتافته و جان خود را نیز در این راه تقدیم کنند.

وی عنوان کرد: شهادت این بزرگمردان و حامیان قدس، به‌ویژه با نثار جان رهبرانشان، حرمت و تقدس مسجد الاقصی را زنده نگه‌داشته و فریاد وا مسلماناه را در دل مسلمانان طنین‌انداز کرد این مقاومت، نماد عزت و شرف اسلامی است که در برابر ظلم و ستم ایستادگی می‌کند.

تمرنژاد تصریح کرد: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و شهادت فرمانده مقاومت، شهید حسن نصرالله و همراهانش را به شدت محکوم می‌کنیم این جنایات نه‌تنها یک آسیب بزرگ به آرمان‌های اسلامی است، بلکه نشان‌دهنده ترس و ضعف این رژیم در برابر عزم و اراده مسلمانان است.

وی تصریح کرد: این شهادت را به تمامی رهروان راه آزادی قدس و رزمندگان جهان اسلام تبریک و تسلیت می‌گوییم و از خداوند منان خواهان آزادی قدس شریف و نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی هستیم و امید داریم تا به زودی شاهد پیروزی حق بر باطل باشیم.

تمرژاد بیان کرد: شهادت سید مقاومت به ما یادآوری می‌کند که مبارزه علیه ظلم و بی‌عدالتی ادامه دارد و هرگز فراموش نخواهیم کرد که تاریخ و سرنوشت ملت‌ها با خون شهدای راه حق گره خورده است این مقاومت، تجلی عزم و اراده‌ای است که در برابر مستکبران جهان ایستاده و نشان می‌دهد که حتی در سخت‌ترین شرایط نیز نباید امید را از دست داد.

وی تاکید کرد: باید به نسل‌های آینده یادآوری کنیم که شهادت و فداکاری در راه آزادی و عدالت، بزرگ‌ترین ارزش‌های انسانی و اسلامی است و ما را ملزم می‌کند تا در پی تحقق آرمان‌های والای خود باشیم که با اتحاد و همدلی، به زودی شاهد آزادی کامل فلسطین و استقرار صلح و امنیت در منطقه خواهیم بود.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×