» اخبار استان » شهدای دولت الگویی برای خدمت‌گزارن نظام هستند
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
خطیب موقت ارومیه:

شهدای دولت الگویی برای خدمت‌گزارن نظام هستند

شهریور 2, 1403۲:۱۵ ب٫ظ 30

خطیب موقت ارومیه گفت: شهدای دولت الگوهای برجسته‌ای برای مدیران نظام هستند و یادآوری فداکاری‌های آنان می‌تواند الهام‌بخش نسل‌های آینده باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» حجت‌الاسلام محمد حیدری زاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، ضمن قدردانی از حضور گسترده زائران در مراسم اربعین و تلاش‌های نیروهای انتظامی و موکب‌داران اظهار کرد: تمام خدمت‌گزاران و عاشقان امام حسین در پیاده رویی اربعین سنگ تمام گذاشته و حماسه تاریخی خلق کردند.

حیدری زاد با اشاره به حضور گسترده زائران اربعین از اقصی‌نقاط جهان در کربلای معلا، این رویداد عظیم را نمادی از وحدت و همبستگی امت اسلامی دانست و از تلاش‌های نیروهای انتظامی و موکب‌داران در برگزاری باشکوه این مراسم قدردانی کرد.

وی همچنین با فرارسیدن هفته دولت، یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت و به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی را گرامی داشت و آنان را الگوی تمام‌عیار خدمت‌گزاران نظام دانست گفت: هفته دولت فرصتی است برای یادآوری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر که با مدیریت جهادی و از خودگذشتگی در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

خطیب موقت ارومیه ادامه داد: این شهدا الگوهای برجسته‌ای برای مدیران نظام هستند و یادآوری فداکاری‌های آنان می‌تواند الهام‌بخش نسل‌های آینده باشد.

وی همچنین، اقدام مجلس در رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم نشان‌دهنده همدلی و وحدت نظر نیروهای نظام است که برای پیشرفت و رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

حیدری زاد تصریح کرد: تجربه ۴۵ساله نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که قدرت واقعی از رای مردم نشئت می‌گیرد و مردم با انتخاب‌های خود مسیر تحقق وعده‌های نظام و انقلاب را تعیین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب نیز همواره بر اهمیت وحدت و همدلی تأکید داشته‌اند و هدایت ایشان نقش مهمی در پیروزی و موفقیت کشور دارد. دولت و مجلس به‌عنوان دو قطب سیاسی مهم کشور باید در کنار هم برای رفع مشکلات و پیشرفت‌های همه‌جانبه تلاش کنند.

حیدری زاد با بیان اینکه تفرقه‌افکنی هیچ سودی ندارد و تنها با وحدت و همدلی می‌توان به پیروزی و پیشرفت دست‌یافت اظهار کرد: موفقیت و پیشرفت کشور در گرو همدلی و همراهی مردم و مسئولان است و مردم‌سالاری دینی و نقش آرای مردم در تعیین سرنوشت کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خطیب موقت ارومیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، بر لزوم حمایت از دولت منتخب مردم و ایجاد وحدت و انسجام ملی برای تحقق اهداف نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: وحدت و همدلی در نظام اسلامی بسیار حائز اهمیت است و با هم‌افزایی بین دولت و مجلس می‌توان به پیشرفت‌های مهم دست‌یافت.
انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×