» اخبار استان » پلدشت » شهدای گمنام سبب خیر و برکت می‌شوند
پلدشت - پیشخوان - فرهنگی - گفتگو
امام‌جمعه پلدشت:

شهدای گمنام سبب خیر و برکت می‌شوند

آذر 24, 1402۰:۳۱ ق٫ظ 40

امام‌جمعه پلدشت گفت: در هر شهری که شهدای گمنام در آن دفن شده‌ باشد، خیر و برکت در آن منطقه افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به جایگاه و اهمیت شهدا به‌خصوص شهید گمنام اظهار کرد: شهدا تمام وجودشان را برای انقلاب و حفظ اسلام فدا کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان تمام عزم خود را جزم کرده بودند که لطمه‌ای به انقلاب بزنند؛ اما شهدا این اجازه را به آنها ندادند و در واقع مدافعان واقعی انقلاب شهدا هستند.

امام‌جمعه پلدشت اظهار کرد: جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را به‌سوی اولیای خاص خود باز می‌کند و اولیای خاص خدا همین شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه شهادت معامله با خداوند است، افزود: زبان در بیان کلمه شهادت و مجاهدی که با خداوند وارد معامله شده قاصر است.

طالبی گفت: شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند و از آنچه خداوند از فضل خود به آنها داده است، بسیار مسرور و شاد هستند. آنان به ما بشارت می‌دهند که خداوند پاداش مؤمنین را ضایع نمی‌کند.

وی تصریح کرد: شهدا به تاسی از سالار شهیدان امام حسین (ع) برای دفاع از مملکت شجاعانه جنگیدند و حماسه آفریدند و به بالاترین مقام مرگ که شهادت است نایل شدند و نام و یاد پر افتخار خود را در تاریخ اندیشه‌ها به یادگار گذاشتند.

طالبی با اشاره به حضور شهید گمنام در پلدشت اظهار کرد: شهدا متعلق به ملت هستند در هر شهری که شهدای گمنام دفن شده‌اند سبب خیر، برکت و افزایش معنویت در آن منطقه شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×