» اخبار استان » صهیونیست‌ها عامل اصلی جنایات تاریخی هستند
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

صهیونیست‌ها عامل اصلی جنایات تاریخی هستند

مهر 9, 1403۸:۴۷ ق٫ظ 10

مدیرکل تبلیغات اسلامی به نقش صهیونیست‌ها در جنایات تاریخی اشاره کرد و گفت: تقریباً تمامی جنایات بزرگ تاریخ، به نوعی با صهیونیست‌ها مرتبط هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین منصور امامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: شناخت دشمن و میدان نبرد از مهم‌ترین عوامل درک عمیق‌تری از تهدیدات پیشرو است.

وی به سخنان امیرالمومنین علی علیه‌السلام در لحظات ضربت خوردن اشاره کرد گفت: «قتلنی ابن ملجم، قتلنی ابن الیهودیه» این بیان نشان‌دهنده اهمیت شناخت هویت واقعی دشمن و ریشه‌های تاریخی آنان است.

حجت‌الاسلام امامی افزود: شناخت دقیق از دشمنان اهل بیت، نیازمند بررسی عمیق‌تر تاریخ و مطالعه ریشه‌های دشمنی است.

وی بنی اسرائیل را عامل فساد بر روی زمین و قاتلان امام علی علیه‌السلام، امام حسن علیه‌السلام و امام حسین علیه‌السلام معرفی کرد و گفت: یهود در طول تاریخ، نقش مهمی در به شهادت رساندن اهل بیت علیهم‌السلام داشته و این مسئله ریشه در گذشته‌های دور دارد.

امامی با بیان این که دشمنان اهل بیت همچون یزید و عمر سعد به‌طور مستقیم تحت تأثیر افکار یهودی بوده‌اند، از نقش یهود در تاریخ اسلام پرده برداشت و بر ضرورت مطالعه تاریخ برای شناخت بهتر این ارتباطات تاریخی تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با طرح این پرسش که امام حسین علیه‌السلام به دست یزید و عمر سعد به شهادت رسیدند، این چه ارتباطی با یهود دارد، به توضیح نسب و پیشینه تاریخی آنان پرداخت و گفت: با بررسی دقیق‌تر نسل یزید و عمر سعد، می‌توان به ارتباط آنها با یهودیان پی برد.

وی همچنین به شواهد تاریخی مانند اقرار بن سلمان درباره یهودی بودن دایی‌اش و دیگر نمونه‌های تاریخی اشاره و بیان کرد: نشان می‌دهند بسیاری از دشمنان اهل بیت علیهم‌السلام از نسل یهودیان بوده‌اند. این ارتباطات تاریخی نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دقیق یهود برای دشمنی با اهل بیت در طول تاریخ است.

حجت‌الاسلام امامی در ادامه افزود: برخی از مهم‌ترین دشمنان اسلام، مانند معاویه و یزید، تحت تأثیر مشاوران یهودی قرار داشتند. او به یوحنای دمشقی اشاره کرد که نقش کلیدی در شکل‌گیری افکار یزید داشت و به تربیت او پرداخت. یوحنای دمشقی کسی بود که علیه اسلام نخستین کتاب را نوشت و بر مسیر تاریخی اسلام تأثیر گذاشت. این مسائل به خوبی نشان می‌دهد که یهودیان در طول تاریخ همواره سعی در تخریب اسلام و اهل بیت داشته‌اند و حتی در دوران معاویه نیز با نفوذ فکری خود، مسیر حوادث را تغییر داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش یهود در گسترش ربا و انقلاب جنسی اشاره کرد و اظهار داشت که این مفاهیم مخرب توسط یهودیان به جهان معرفی شده‌اند. وی افزود که حتی تحریف و سانسور اطلاعات نیز از جمله اقداماتی است که یهودیان برای کنترل اطلاعات و تاریخ انجام می‌دهند. به عنوان مثال، در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام، بارگذاری تصاویر سید حسن نصرالله با مشکلات فراوانی مواجه است، که نشان‌دهنده نفوذ گسترده یهودیان در رسانه‌ها و تلاش آنان برای سانسور صداهای مخالف است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ یهودیان در سیستم‌های آموزشی ایران اظهار کرد: در مدارس و دانشگاه‌های کشور هیچ مطلبی درباره یهود تدریس نمی‌شود. او این مسئله را نشانه‌ای از نفوذ یهودیان در آموزش و پرورش دانست و بر لزوم افزایش آگاهی درباره این موضوعات تأکید کرد. وی افزود که رهبر انقلاب بارها به مسئله نفوذ اشاره کرده‌اند و این یکی از ابعاد مهم این نفوذ است که نباید از آن غافل شد.

حجت‌الاسلام امامی همچنین به نقش صهیونیست‌ها در جنایات تاریخی اشاره کرد و گفت: تقریباً تمامی جنایات بزرگ تاریخ، به نوعی با صهیونیست‌ها مرتبط هستند.

وی با استناد به سخنان شهید سید عباس موسوی و امام موسی صدر، اسرائیل را «شر مطلق» خواند و از جنایات مکرر صهیونیست‌ها در طول تاریخ پرده برداشت.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×