» اجتماعی » ضبط 62 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق با حکم تعزیرات حکومتی سلماس
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی:

ضبط 62 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق با حکم تعزیرات حکومتی سلماس

شهریور 8, 1402۸:۲۵ ق٫ظ 30

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از محکومیت 9 میلیاردریالی قاچاقچی گوشی‌های تلفن همراه خبر داد و گفت: در این راستا 62 گوشی تلفن همراه ضبط شده است.

حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: پرونده قاچاق 62 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان سلماس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده به دلیل نداشتن مدارک گمرکی تخلف را محرز و متهم پرونده را علاوه بر ضبط گوشی‌های کشف شده به پرداخت 9 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف‌زاده همچنین گفت: مأموران واحد عملیات اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سلماس گوشی‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مجازات 2 میلیاردریالی مکانیک متقلب

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده تقلب در خدمات مکانیکی خودرو به ارزش بیش از 200 میلیون ریال خبر داد و گفت: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را علاوه بر پرداخت 213 میلیون ریال به‌عنوان خسارت وارده در حق شاکی خصوصی به پرداخت دو میلیارد و 130 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف‌زاده همچنین گفت: این پرونده در پی شکایت شاکی خصوص، بازرسان اتاق اصناف شهرستان خوی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×