» اخبار استان » ضرورت شناخت میدان دشمن در شرایط کنونی
اخبار استان - اسرائیل - پیشخوان - سیاسی
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تأکید کرد:

ضرورت شناخت میدان دشمن در شرایط کنونی

مهر 23, 1403۱:۴۴ ق٫ظ 10

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: شناخت دقیق میدان دشمن و تحلیل صحیح از شرایط، از مهم‌ترین گام‌ها برای مقابله با بحران‌های پیش‌رو است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور امامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ با اشاره به حوادث اخیر، بر ضرورت شناخت دقیق میدان و تحلیل صحیح از اتفاقات؛ اظهار کرد: شناخت درست میدان حوادث اخیر از ضروری‌ترین اقداماتی است که هر جامعه برای مقابله با چالش‌ها و بحران‌های پیش‌رو باید به آن توجه کند. درک دقیق از شرایط، بازیگران مختلف و اهداف پشت پرده، می‌تواند راهنمای تصمیم‌گیری‌های صحیح و مقابله مؤثر با تهدیدات باشد.

وی تصریح کرد: در حوادث پیچیده‌ای که به ویژه با نفوذ رسانه‌ها و اطلاعات نادرست مواجه هستیم، داشتن تحلیلی جامع و واقع‌گرایانه از شرایط موجود، به پیشگیری از انحراف افکار عمومی و دستیابی به راهکارهای مؤثر کمک می‌کند به همین دلیل، آگاهی و بصیرت نسبت به پشت‌پرده‌ها و عوامل دخیل در حوادث اخیر، برای حفظ امنیت و ثبات جامعه حیاتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه به مطالب کتاب فاتحین جهانی نوشته مارشال کو پرداخت و گفت: در این کتاب به جایگاه و نقش یهود در سطوح بالای تصمیم‌گیری‌های امنیتی آمریکا اشاره شده است به‌رغم تعداد محدود آنها، اکثریت شورای عالی امنیت آمریکا را یهودیان تشکیل می‌دهند و این افراد در مناصب حساس و استراتژیک حضور دارند.

وی با معرفی موسسه مطالعات یهودشناسی که به طور خاص بر روی تحقیقات یهودیت متمرکز است، افزود: ما امروز با جنگی پیچیده و گسترده به نام «جنگ جهانی غذا» روبه‌رو هستیم که هدف آن دستکاری مواد غذایی و ترویج محصولات تراریخته است.

امامی همچنین به نقش بنیاد راکفلر در مدیریت و هدایت این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: کشورهای تولیدکننده محصولات تراریخته، خود از مصرف این محصولات منع شده‌اند، اما آنها را به دیگر کشورها صادر می‌کنند این روند، بخشی از یک نقشه پیچیده جهانی است که بر روی سلامت و امنیت غذایی ملت‌ها تاثیر می‌گذارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به یکی از مهمترین چالش‌های آمریکا، یعنی کنترل جمعیت کشورهایی که منبع تامین انرژی آنها هستند، پرداخت و افزود: یهود با تغییر سبک زندگی مردم، تشویق به کاهش جمعیت، افزایش سن ازدواج و ترویج نگهداری حیوانات خانگی، در پی ضربه زدن به بنیان خانواده است.

امامی این اقدامات را بخشی از تلاش‌های هدفمند یهود برای تضعیف ساختارهای اجتماعی و فرهنگی دانست و اظهار داشت: این تغییرات به‌صورت پنهان در راستای اهداف سیاسی و اقتصادی یهود انجام می‌شود و این برنامه‌ها نه تنها به خانواده‌ها، بلکه به جوامع بزرگتر نیز ضربه می‌زند و بنیان‌های اجتماعی را متزلزل می‌سازد.

وی با اشاره به این که یهودیان خود را قوم برگزیده می‌دانند افزود: آنها از طریق برنامه‌ریزی‌های دقیق توانسته‌اند بیش از 31 درصد از جایزه‌های نوبل را به خود اختصاص دهند، در حالی که اگر به کتاب تجارت سیاه نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که نمونه‌ای از اقدامات کوچک آنها تجارت انسان، اعضا و جوارح و برده‌داری مدرن است.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: این دست اقدامات نشان‌دهنده تلاش‌های یهود برای تسلط بر جهان از طریق روش‌های مختلف، از علمی و تکنولوژیکی گرفته تا تجاری و سیاسی است.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×