» تیتر یک » طوفان الاقصی، قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست
تیتر یک - گفتگو - میاندوآب
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی:

طوفان الاقصی، قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

مهر 19, 1402۸:۰۳ ق٫ظ 50

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی، گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت و حرکتی تاریخی بود که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

به گزارش حرف رک، مهدی عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: امروز فرمایشات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل باید از بین برود، در حال تحقق است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمانی سربازان اسرائیلی به‌راحتی وارد غزه می‌شد و جولان می‌داد، افزود: ولی امروز با فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بعد از ایشان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیروی جهادی و مقاومت در سرزمین‌های اشغالی شکل‌گرفته است.

وی گفت: امروز نیروهای مقاومت سازماندهی شده در زمینه‌های امنیتی، دفاعی و نفوذ و عملیات الکترونیکی و سایر موارد که لازم بود، مجهز و آموزش‌دیده هستند.

عیسی زاده با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید در حال محقق‌شدن است، تصریح کرد: به‌اصطلاح روشنفکران در آن روز نمی‌توانستند این سخن مقام معظم رهبری را تجزیه‌وتحلیل کنند؛ ولی امروز می‌بینند که رهبر معظم انقلاب اطلاعات به‌روز و تجزیه‌وتحلیل دقیق از وضعیت دشمن داشته‌اند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در عملیات پیچیده طوفان الاقصی، نیروهای مقاومت فلسطین علی‌رغم اینکه در محاصره دشمن از هر طرف، چگونه رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرده و کیلومترها در سرزمین‌های اشغالی پیشروی و وارد شهرک‌های اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی که از پیشرفته‌ترین تجهیزات برخوردار هستند، شدند.

وی افزود: در این عملیات، رژیم صهیونیستی علی‌رغم تبلیغات بسیار در مورد سیستم اطلاعاتی و امنیتی پیشرفته، در یک اصل غافلگیری صدها اسیر و کشته داده و ضربه‌ای خورده که تاریخی بوده است.

عیسی زاده با اشاره به اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی پس از این شکست غیرقابل‌ترمیم از مقاومت و حمله هوایی به سرزمین‌های اشغالی و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه؛ نشان از عمق حماقت رژیم صهیونیستی دارد، گفت: اسرائیل می‌خواهد با مظلوم‌نمایی و برخی حرکات، چهره پلید خود را در کشتار بی‌گناهان پنهان کند؛ ولی این را بداند که مردم دنیا جنایت‌های آنها را فراموش نکرده‌اند و نمی‌کنند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی، گوشه‌ای از قدرت جبهه مقاومت بود، تصریح کرد: صهیونیست‌ها حواس خود را جمع کنند که با قتل‌عام مردم غزه و ادامه جنایت‌های خود با برخورد قاطع و محکم برخورد می‌شوند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×