» پیشخوان » ظرفیت تولید تخم‌مرغ در میاندوآب افزایش می‌یابد
پیشخوان - میاندوآب
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب:

ظرفیت تولید تخم‌مرغ در میاندوآب افزایش می‌یابد

مهر 30, 1402۱۱:۳۷ ب٫ظ 50

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: طرح توسعه بزرگ‌ترین واحد مرغ تخم‌گذار در این شهرستان از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، رضا مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: بزرگ‌ترین واحد مرغ تخم‌گذار شهرستان میاندوآب با ظرفیت ۶۰ هزار قطعه، در روستای حاجی بهزاد این شهرستان فعالیت می‌کند.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: این واحد تولیدی با ظرفیت ۶۰ هزار قطعه، در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با یک هزار و ۷۶۱ مترمربع تأسیسات مسقف در مردادماه سال ۱۳۷۰ تأسیس و به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: با فعالیت این مرغداری تمام‌اتوماتیک، برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده و سالانه یک هزار و ۸۰ تن تخم‌مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

مقدم با اشاره به بازدید فرماندار ویژه میاندوآب از این واحد تولیدی، تصریح کرد: این واحد تولیدی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال‌توسعه از ۶۰ هزار به ۱۲۰ هزار قطعه است و امروز نیز فرماندار ویژه میاندوآب از روند اجرای این طرح بازدید کرد.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به افزایش ظرفیت تولید تخم‌مرغ در این شهرستان با بهره‌برداری از طرح توسعه این واحد تولیدی، اظهار کرد: با بهره‌برداری از خط تولید جدید این مرغداری، تولید سالانه تخم‌مرغ در این واحد تولیدی به دو هزار و ۱۶۰ تن افزایش‌یافته و زمینه اشتغال برای ۱۰ نفر نیروی کار جدید فراهم می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×