» اجتماعی » عبور ایران از دیوار چین
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک - ورزش
والیبال قهرمانی مردان آسیا؛

عبور ایران از دیوار چین

شهریور 3, 1402۸:۳۵ ب٫ظ 60

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا برابر چین به پیروزی رسید تا برای قهرمانی در آسیا به مصاف تیم ملی ژاپن برود.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به مصاف چین رفت.

بهروز عطایی سرمربی تیم محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی، محمد والی‌زاده و محمد حضرت پور را به میدان فرستاد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران که تا این مرحله از مسابقات سه تیم هنگ‌کنگ، عراق و پاکستان را شکست داده بودند، در این مسابقه سه بر صفر و مقتدرانه چین را شکست دادند و به فینال جام 22 صعود کردند.

ملی‌پوشان والیبال ایران مقتدرانه و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 22 چین را شکست دادند تا حریف ژاپن در دیدار فینال بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا شدند.

تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها با چهار مدال طلا (2011، 2013، 2019 و 2021)، دو عنوان نایب قهرمانی (2009 و 2015) و یک مدال برنز در سال 2003 در رتبه سوم افتخارآفرینان این رقابت‌ها قرار دارد.

سروقامتان تیم ملی والیبال ایران که در این دیدار با لباس‌های یکدست سرمه ای به مصاف سفیدپوشان چینی رفته بودند، با ارائه یک بازی منسجم به برتری رسیدند تا بدون دردسر راهی دیدار فینال شوند.

نوژان قزاقستانی و علی مهدی از بحرین قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و شش هزار هوادار ارومیه‌ای از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

در این دیدار محمدرضا داورزنی، محمد پولادگر و وحید مرادی در سالن حضور داشتند و از نزدیک شاهد جدال ملی‌پوشان ایران با چشم بادامی‌ها بودند.

فینال مسابقات قهرمانی آسیا روز شنبه از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه برابر زاپن برگزار می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×