» اجتماعی » پایان عملیات امدادرسانی به متاثرین از سیل در شهرستان‌های چایپاره و خوی
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی:

پایان عملیات امدادرسانی به متاثرین از سیل در شهرستان‌های چایپاره و خوی

مرداد 14, 1402۱۱:۰۶ ب٫ظ 100

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از پایان عملیات امدادرسانی به متاثرین از سیل در شهرستان‌های چایپاره و خوی خبر داد و گفت: در این سیل به ۱۱۲ نفر امدادرسانی شد.

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: عصر روز جمعه بر اثر بارش باران سیل‌آسای در شهرستان‌های چایپاره باعث آب‌گرفتگی منازل و برخی معابر شد.

وی افزود: به دنبال آب‌گرفتگی منازل و برخی معابر و بخش‌ها، گزارشی به ندای امداد هلال‌احمر ارسال شد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی امدادی برای امدادرسانی به مناطق حادثه‌دیده اعزام شدند.

محبوبی بیان کرد: به دنبال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان چایپاره، ۹ تیم عملیاتی از این شهرستان در سه روستای بسطام، بابل‌آباد و تاج خاتون و همچنین سطح شهر قره ضیاءالدین اقدام به تخلیه آب ۱۵ منزل مسکونی کردند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی بیان کرد: در روستاهای بسطام، بابل‌آباد و تاج خاتون شهرستان چایپاره پس از ارزیابی منازل مسکونی به چهار خانواده آسیب‌دیده به استعداد ۱۶ نفر اقلام زیستی و غذایی تحویل گردید.

وی تصریح کرد: در سه روستای الند، گوهران، بولاماج و سطح شهر در شهرستان خوی، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان خوی به همراه پایگاه امداد و نجات شهرستان چالدران در قالب پنج تیم عملیاتی به ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه پرداخته و اقدام به تخلیه آب چهار منزل مسکونی کردند.

محبوبی افزود: این عملیات دوروزه در شهرستان‌های چایپاره و خوی با مشارکت ۱۴ تیم عملیاتی به استعداد ۵۶ نفر انجام پذیرفت.

وی تصریح کرد: در این حادثه ۱۹۲ نفر از سیل و آبگرفتی در شهرستان‌های فوق‌الذکر حادثه دیدند که از این تعداد ۱۱۲ نفر توسط عوامل هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×