» اخبار استان » عملیات دلیرانه سپاه دشمن را به ذلت کشاند
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

عملیات دلیرانه سپاه دشمن را به ذلت کشاند

مهر 12, 1403۹:۴۷ ق٫ظ 10

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: عملیات دلیرانه سپاه پاسداران در حمله موشکی به تأسیسات و تشکیلات نظامی رژیم خبیث صهیونیستی، نمایانگر توانایی و قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران بود. این اقدام به‌روشنی شکست مفتضحانه و ذلت قاتلان غاصب صهیونیست را به تصویر کشید.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حکله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: این اقدام غرورآفرین زمینه‌ساز تقویت همبستگی بیشتر برای مبارزه با ظلم اسرائیل پلید و آمریکای جنایتکار است. به زودی و با عنایت پروردگار، شاهد پایان نسل‌کشی این تروریست‌های بزدل و دست‌نشاندگان خواهیم بود.

وی افزود: راهبری‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و عزم راسخ نیروهای مسلح، به ویژه عملیات دلیرانه سپاه پاسداران در حمله موشکی به تأسیسات و تشکیلات نظامی رژیم خبیث صهیونیستی، نمایانگر توانایی و قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران بود. این اقدام به‌روشنی شکست مفتضحانه و ذلت قاتلان غاصب صهیونیست را به تصویر کشید.

گروسی همچنین با یادآوری یاد و خاطره شهدای مقاومت، به ویژه شهید سیدحسن نصرالله و سردار شهید قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد:این پیروزی ارزشمند را به ملت شریف ایران، همه آزادگان و مجاهدان نستوه که در سنگرهای مبارزه با اهریمنان و مستکبران جهانی ایستاده‌اند، تبریک عرض می‌کنم. به شکرگزاری بر آستان خداوند قادر و منتقم، از تفضل و توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم که ضامن اصلی این پیروزی باشکوه بوده‌اند، سپاسگزاری می‌کنم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه گفت: به فضل پروردگار، دست اقتدار جبهه حق بار دیگر با پاسخ کوبنده و شجاعانه به رژیم منحوس، پوشالی و بی‌آبروی صهیونیستی، دل‌های غمدیده آزادگان مسلمان، به ویژه جبهه مقاومت و مادران داغ‌دیده و کودکان بی‌پناه را تسلی بخشید.

گروسی ادامه داد: این اقدامات نشان‌دهنده تعهد جمهوری اسلامی به حمایت از ملت‌های مظلوم و مقاومت در برابر ظلم و استکبار جهانی است. پیروزی‌های اخیر در میدان‌های نبرد و به ویژه در زمینه‌های دفاعی و امنیتی، نشانه‌ای از عزم راسخ ایران در راستای حفظ امنیت و ثبات منطقه‌ای به شمار می‌رود.

گروسی تأکید کرد: با اتحاد و همبستگی میان ملت‌های مسلمان، می‌توانیم به مقابله با تهدیدات مشترک بپردازیم و بر اساس اصول انسانی و اسلامی، از حقوق مردم مظلوم دفاع کنیم. در این راستا، پیروزی‌های اخیر نه تنها به‌عنوان یک پیروزی نظامی، بلکه به عنوان پیامی به جهانیان مبنی بر قدرت و اراده ملت‌های مقاوم در برابر ظلم و فساد، محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو یادآور شد: این روحیه مقاومت و ایستادگی، در کنار همبستگی میان کشورهای اسلامی، می‌تواند منجر به تحقق آرمان‌های مشترک و ساختن آینده‌ای روشن و آزاد برای نسل‌های آینده شود. با این وجود، نیاز به هوشیاری و برنامه‌ریزی دقیق برای مواجهه با چالش‌های آتی وجود دارد.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×