» پیشخوان » عملیات طوفان الاقصی کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به‌یقین تبدیل کرد
امام جمعه میاندوآب
پیشخوان - تیتر یک - سیاسی
امام‌جمعه میاندوآب:

عملیات طوفان الاقصی کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به‌یقین تبدیل کرد

مهر 17, 1402۸:۵۸ ق٫ظ 60

امام‌جمعه میاندوآب گفت: عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست و کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به حقیقتی نزدیک برای آنان تبدیل کرد.

به گزارش حرف رک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: ما وعده قرآنی”ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم” را امروز شاهد هستیم که آن مظلومان فلسطینی به طوفانی سهمگین علیه ظالمان صهیونیستی تبدیل شده است.

امام‌جمعه میاندوآب افزود: عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست و کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به حقیقتی نزدیک برای آنان تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی، دشمن صهیونیستی را به تلاطم انداخته است، گفت: رزمندگان مقاومت در این عملیات صحنه‌های درخشان و تاریخی از مقاومت و ایستادگی را نشان داده و به دشمن صهیونیستی نشان دادند که رفتنی هستند و مقاومت پیروز است.

حسن‌زاده با بیان اینکه تنها راه‌حل نتیجه‌بخش و نجات‌بخش مقاومت بوده است، گفت: تاریخ نشان داده که مقاومت تنها راه پیروزی و نجات مردم فلسطین است و راه این است که مردم خود به میدان آمده و مقاومت کنند و سرزمین‌های اشغالی را پس بگیرند و رژیم غاصب اسرائیل را از سرزمین‌های اشغالی بیرون کنند و امروز شاهد هستیم که این حرکت غافلگیرانه شروع شده و رژیم صهیونیستی را در بهت فروبرده است.

امام‌جمعه با اشاره به حمایت‌های مردم آزاده و مسلمان جهان از این عملیات، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی نشان داده که معادلات تغییر کرده و ملت مظلوم فلسطین پیروز این میدان و نبرد است.

وی تصریح کرد: این وعده الهی و صادق است که مستضعفان، وارثان زمین خواهند شد و ان شالله شاهد پیروزی مردم مظلوم فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی خواهیم بود.

حسن‌زاده افزود: ما نیز ضمن ابراز خوشحالی از این عملیات غرورآفرین، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و با صدای بلند می گوئیم “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا”.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×