» اخبار استان » عملیات وعده صادق پاسخی به رژیم صهیونیستی
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

عملیات وعده صادق پاسخی به رژیم صهیونیستی

مهر 12, 1403۰:۵۰ ق٫ظ 10

نماینده مردم  ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق ۲ با موشک‌باران مراکز صهیونیستی، پاسخی قاطع و مقتدرانه از سوی سپاه و ارتش ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی بود.

سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار «حرف‌ رک»؛ ضمن تقدیر از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات «وعده صادق ۲» و موشک باران رژیم صهیونیستی را ستایش کرد و اظهار کرد: این عملیات دقیق و قاطع در راستای دفاع از حقوق مظلومان فلسطینی و مقابله با اقدامات جنایتکارانه و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت این عملیات تصریح کرد: سپاه و ارتش ایران بار دیگر نشان دادند که جمهوری اسلامی هیچ‌گاه در برابر ظلم و ستم سکوت نمی‌کند و همواره مدافع مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

مجمع نمایندگان شمال غرب کشور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این حملات موشکی پاسخی به تمامی اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در منطقه است که باعث ایجاد موجی از امید و اتحاد در میان مردم و رزمندگان مقاومت اسلامی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: این عملیات نظامی با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از دانش بومی و توانمندی‌های داخلی، نه تنها قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت بلکه به دشمنان منطقه‌ای و جهانی پیام داد که ایران هیچ‌گاه از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

ذاکر بر اهمیت تقویت توان نظامی و افزایش آمادگی نیروهای مسلح تاکید کرد و از ملت ایران خواست تا همواره پشتیبان این نیروهای مدافع انقلاب و کشور باشند.

نماینده مردم  ارومیه در مجلس شورای اسلامی همچنین به جنایات بی‌پایان رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: جامعه بین‌المللی باید پاسخگوی سکوت خود در قبال این جنایات باشد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت‌های مستضعف و تحت ستم قرار دارد و هیچگاه از دفاع از حقوق آنان کوتاه نخواهد آمد.

ذاکر در ادامه سخنان خود به نقش برجسته محور مقاومت در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: این عملیات نشان‌دهنده هماهنگی و همکاری نیروهای مقاومت اسلامی در سراسر منطقه است.

وی افزود: حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از گروه‌های مقاومت، از جمله حماس و حزب‌الله، موجب تقویت جبهه مبارزه با رژیم صهیونیستی و شکست سیاست‌های استکباری آمریکا و متحدانش در منطقه شده است.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×