» اخبار استان » پیرانشهر » غرق شدن یک نفر در سد کانی سیب
پیرانشهر - پیشخوان

غرق شدن یک نفر در سد کانی سیب

مرداد 2, 1402۱:۱۱ ب٫ظ 50

ظهر امروز یک مرد 36 ساله که برای آب تنی به سد کانی سیب در پیرانشهر رفته بود به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا غرق شد و جانش را از دست داد.

به گزارش حرف رک به نقل از روژ نیوز حوالی ظهر روز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ مردی ۳۶ساله در سد کانی سیب پیرانشهر غرق شد و پس از ساعاتی با حضور عوامل اورژانس و کمک‌های مردمی جسد وی از آب بیرون کشیده شد.

اعلام غرق‌شدگی در سد کانی سیب از سمت روستای لاوین به پایگاه اورژانس۱۱۵ کارخانه قند پیرانشهر اعلام شد.

سرانجام پس از جست‌وجو و تلاش زیاد توسط نیروهای مردمی جسد فرد غرق شده از سد بیرون آورده شد و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل گردید، فرد فوت شده ۴۰ساله و از نظامیان شاغل در پادگان ارتش شهرستان است.

طی تماس تلفنی با عزیز نژاد رئیس اورژانس پیرانشهر وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ تا به امروز دو نفر در رودخانه و سدهای پیرانشهر غرق شده‌اند که اتفاق اول مربوط به یک دختر هشت‌ساله بود که در رودخانه بادین‌آباد به دلیل عدم مهارت در شنا به‌دوراز چشم خانواده در آب غرق می‌شود که جسد نیمه‌جان نامبرده با کمک همکاران نظامی در یگان توپخانه مستقر در نزدیکی پل بادین‌آباد خارج می‌شود، دومین نفر غرق شده یک مرد ۳۶ساله که در یکی از یگان‌های نظامی شهرستان شاغل بودند، نامبرده نیز در سد کانی سیب حوالی روستای لاوین به دلیل عمق زیاد سد و وجود موانع در سد غرق شدند.

سید رسولی رئیس آتش‌نشانی پیرانشهر نیز اعلام کرد: تمامی آب‌های منطقه پیرانشهر به‌جز استخرها غیر قابل شنا هستند و از نظر این سازمان شناکردن در آب‌های آزاد ممنوع است و از مردم می‌خواهیم که به‌هیچ‌عنوان در آب‌های سدهای شهر و رودخانه‌ها شنا نکنند.

 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×