» اجتماعی » فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیرماه ۱۴۰۳
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی مطرح کرد:

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیرماه ۱۴۰۳

خرداد 29, 1403۹:۲۲ ق٫ظ 30

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: کلیه مشمولان (عادی، دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا) در روز سه‌شنبه دوم تیر ماه ۱۴۰۳ به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.

سجاد قربان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار داشت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت کنند و روز سه‌شنبه رأس ساعت ۰۶:۰۰ در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی با بیان اینکه همراه داشتن این مدارک برای تکمیل فرآیند اعزام الزامی است؛ گفت: مشمولان اعزامی باید اصل مدارک مورد نیاز مانند برگ اعزام، برگ محل مراجعه، کارت تزریق واکسن مننژیت و دوگانه، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهدا و غیره را در روز اعزام به همراه خود داشته باشند، این اسناد برای احراز هویت و تأیید شرایط خاص مشمولان ضروری هستند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: به منظور رفاه حال مشمولان و خانواده‌های آنان، اعزام مشمولان در آذربایجان‌غربی از سه نقطه استان شامل مرکز، جنوب و شمال استان صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه، سربازان شهرستان‌های شمال استان از شهرستان خوی واقع در آدرس کیلومتر ۵ جاده سلماس، جنب پلیس راه خوی، رستوران زیتون اعزام می‌شوند، افزود: سربازان شهرستان‌های جنوب استان از شهرستان میاندوآب واقع در آدرس، ابتدای ورودی میاندوآب از طرف ارومیه، کوی وکیل کندی، استادیوم ورزشی آزادی، سربازان مرکز استان از شهرستان ارومیه واقع در آدرس اول جاده سلماس، انتهای خیابان شهید قلی‌پور به خدمت مقدس سربازی اعزام می‌شوند.

قربان‌نژاد با بیان اینکه، این تقسیم‌بندی با هدف کاهش ترافیک و تسهیل در فرآیند اعزام انجام شده است، تصریح کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد و غیبت از خدمت می‌تواند تبعات قانونی جدی به همراه داشته باشد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی در پایان از خانواده‌ها خواست، به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام از حضور و استقرار برای بدرقه مشمولان خودداری کنند، این اقدام برای تسهیل در روند اعزام و جلوگیری از هرگونه مشکل امنیتی و ترافیکی انجام می‌شود.

وی افزود که تدابیر لازم برای امنیت و راحتی مشمولان در روز اعزام اندیشیده شده است و خانواده‌ها می‌توانند با اطمینان کامل از دور شاهد اعزام فرزندان خود باشند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×