» اجتماعی » فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی هفته دولت را تبریک گفت
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی هفته دولت را تبریک گفت

شهریور 3, 1402۲:۱۲ ب٫ظ 80

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت‌.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین  رجبی فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت را  تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

خدمت به خلق، خدمت به خداست.  “امام خمینی”

دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده، یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود.

شهیدان رجائی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند، آنانی که پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند.

هفته دولت فرصتی برای تفکر، اندیشه و حرکت به سوی دلدادگی،مردم‌داری، خلوص، همدلی و همزبانی و نمادی ازوحدت وهمدلی مردم ودولت بعنوان یکی ازافتخارات انقلاب اسلامي ومردم سالاری دینی است ایفای مسئولیت وانجام وظیفه درفضای هم دلی وصداقت باروحیه جهادی وکار شبانه روزی شایسته ملت بزرگ ایران اسلامی است.

هفته‌ای که پیام آن تجدید خاطره‌ها و پیمان‌هاست و هدف آن نکوداشت اخلاص، خدمت و خدا محوری و پاسداشت ارزش های الهی و آرمان های شهیدان و امام شهیدان است.

بی شک همه ما می‌بایست با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت ونظام، بسته به ماموریت مان و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشور، گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف به ویژه در حیطه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فراهم آوریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم استان آذربایجان غربی تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی)  تا رسیدن به جایگاه رفیع شایسته ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین  رجبی فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×