» اجتماعی » فضای شهری برای ماه رمضان آماده می‌شود
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه:

فضای شهری برای ماه رمضان آماده می‌شود

اسفند 21, 1402۸:۲۰ ق٫ظ 40

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: فضای شهری ارومیه برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز آماده می‌شود.

مرتضی منافی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: تصمیمات مهمی از سوی شورا و کمیسیون خدمات شهری در راستای استقبال پرشکوه و در شان مردم شریف ارومیه از ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ گرفته شده است و شهرداری نیز باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

وی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز قرار گرفته‌ایم، لذا شهرداری ارومیه و معاونت خدمات شهری، شهر را از هرگونه نخاله، ضایعات و سد معبر در داخل محدوده شهر و حریم شهری با همکاری اداره کل راه و ترابری ساماندهی و جلوگیری کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه خاطرنشان شد: گلکاری کلیه بلوارهای معابر شهری، پارک‌های داخلی شهر و جنگلی و بلوارهای ورودی شهر، ترمیم جداول با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز از سوی شهرداری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام شود.

منافی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه به بهسازی و تکمیل نواقصات اقلام مبلمان شهری نسبت به سال‌های قبل توجه بیشتری شود افزود: توجه به المان‌های شهری، زیباسازی و بهسازی پارک های شهر اعم از روشنایی و پاکسازی و نیز تجهیز سرویس‌های بهداشتی داخل بوستان‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرند.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به فرا رسیدن عید نوروز ۱۴۰۳ پاک سازی کلیه زمین‌های خالی از هرگونه نخاله از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری انجام شود و طبق شیوه‌نامه خدمات شهری برخورد شود.

منافی در ادامه خاطرنشان شد: جلوگیری از انباشت هرگونه نخاله، زباله، لاستیک و درختان برای پیشگیری از هرگونه آتش سوزی در چهارشنبه آخر سال از سوی شهرداری انجام شود.

وی گفت: حفظ و آمادگی کامل  کلیه امکانات شهرداری به خصوص آماده باش شبانه‌روزی نیروهای زحمتکش آتش‌نشانی با نزدیک شدن به چهارشنبه آخرسال و مقابله با هرگونه حادثه در دستور کار قرار بگیرد.

منافی در ادامه سخنانش با اشاره به برخورد قانونی با تابلوهای غیرمجاز سطح شهری که موجب برهم زدن منظر شهری می‌شوند خاطرنشان کرد: جلوگیری، ساماندهی و جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز تبلیغاتی که موجب برهم زدن منظر شهری می‌شوند در اولویت کاری معاونت‌های خدمات شهری مناطق پنجگانه شهری قرار گیرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×