» پیشخوان » فعالیت ۴۲ هیئت ورزشی در میاندوآب
پیشخوان - میاندوآب - ورزش
رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب خبر داد:

فعالیت ۴۲ هیئت ورزشی در میاندوآب

مهر 30, 1402۰:۴۹ ق٫ظ 60

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: در شهرستان میاندوآب 42 هیئت ورزشی با حدود پنج هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، امیر محمدیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به فعالیت هیئت‌های ورزشی مختلف در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: در شهرستان میاندوآب ۴۲ هیئت ورزشی با حدود پنج هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال اعزام به مسابقات ورزشی، کارگاه‌های آموزشی و جشنواره‌های ورزشی متنوعی در شهرستان اجرا شده است، افزود: بیش از ۸۵ برنامه فرهنگی، ۹ جشنواره ورزشی، ۱۴ همایش ورزشی و ۳۵ مراسم تجلیل برای ورزشکاران و جوانان در میاندوآب برگزار شده است.

وی به اعزام ورزشکاران توسط هیئت‌های ورزشی به مسابقات مختلف جهانی، آسیایی، کشوری و استانی اشاره کرد و گفت: در شش‌ماهه نخست امسال یک مورد اعزام به مسابقات آسیایی، دو مورد اعزام به مسابقات بین‌المللی، ۴۷ مورد اعزام به مسابقات کشوری و ۴۰ مورد اعزام به مسابقات استانی در دو بخش آقایان و بانوان داشته‌ایم.

محمدیان تصریح کرد: هم چنین در شش‌ماهه نخست امسال ۱۵ مورد در بخش آقایان و یک مورد در بخش بانوان شاهد دعوت به تیم ملی بوده‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب اظهار کرد: ورزشکاران اعزامی از میاندوآب در مسابقات بین‌المللی ۱۹ مقام، مسابقات کشوری ۳۲ مقام و در مسابقات استانی ۳۶ مقام کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال دو ورزشکار میاندوآبی به مسابقات جهانی اعزام شده‌اند، افزود: ورزشکاران اعزام شده موفق به کسب دو مقام در مسابقات جهانی شده‌اند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×