» اجتماعی » فعالیت 210 واحد در شهرک‌ صنعتی خوی
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد:

فعالیت 210 واحد در شهرک‌ صنعتی خوی

مهر 17, 1403۰:۳۰ ق٫ظ 20

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۱۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی خوی مستقر هستند این واحدها با تولیدات متنوع، نه تنها به اشتغال‌زایی کمک می‌کنند، بلکه تأثیر مثبت بر رونق اقتصادی منطقه دارند

امیر شهسوراری جلاوت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۱۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی خوی مستقر هستند این واحدها با تولیدات متنوع، نه تنها به اشتغال‌زایی کمک می‌کنند، بلکه تأثیر مثبت بر رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌های جامع توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی، نشان‌دهنده توجه ویژه به نیازهای روز افزون واحدهای تولیدی و همچنین فراهم کردن شرایط مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران جدید است افزایش کیفیت معابر و تسهیل در تردد، به طور مستقیم بر افزایش بهره‌وری واحدهای صنعتی تأثیر خواهد گذاشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه و دیگر طرح‌های توسعه‌ای، امید می‌رود که در آینده نزدیک شاهد رشد چشمگیر در فعالیت‌های صنعتی و بهبود شرایط اقتصادی در این منطقه باشیم.

وی از آسفالت معابر شهرک صنعتی خوی خبر داد و اظهار کرد: در حال انجام آسفالت معابر شهرک صنعتی خوی هستیم و بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهرک آسفالت خواهد شد این اقدام به منظور بهبود زیرساخت‌های شهری و تسهیل در دسترسی به واحدهای صنعتی صورت می‌گیرد.

شهسوار جلاوت تصریح کرد: برای اجرای آسفالت معابر شهرک صنعتی خوی، بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است این سرمایه‌گذاری، نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان برای توسعه و بهبود کیفیت زندگی در این منطقه صنعتی است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر آسفالت معابر، پروژه‌هایی نظیر جدول‌گذاری نیز در سطح معابر شهرک صنعتی خوی در حال انجام است این اقدامات نه تنها به زیبایی و بهداشت شهری کمک می‌کند، بلکه ایمنی و روانی ترافیک را نیز افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: وسعت شهرک صنعتی شماره سه ارومیه ۲۲۱ هکتار است که به عنوان یکی از مراکز مهم صنعتی استان به شمار می‌رود این شهرک با قابلیت میزبانی از صنایع مختلف، نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه ایفا می‌کند.

انتهای خبر/ م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×