» اجتماعی » فوت دو نفر از هم‌وطنان در جاده‌های آذربایجان‌غربی
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
رئیس‌ پلیس‌راه انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

فوت دو نفر از هم‌وطنان در جاده‌های آذربایجان‌غربی

آذر 3, 1402۷:۱۵ ب٫ظ 40

رئیس پلیس‌راه انتظامی آذربایجان‌غربی از برخورد یک دستگاه خودروی سواری دنا با سواری پراید در محور ماکو - شوط خبر داد که متأسفانه این سانحه دو کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ رضا پناهی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور ماکو – شوط، عوامل امدادی و پلیس‌راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از پراید حضور کارشناسان پلیس‌راه در محل حادثه مشخص شد به علت برخورد یک دستگاه خودروی سواری دنا با سواری پراید، متأسفانه دو نفر سرنشین پراید در دم فوت شدند.

رئیس پلیس‌راه انتظامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: کارشناسان پلیس‌راه علت اصلی این حادثه را عدم رعایت حق‌تقدم از سوی راننده دنا و بی‌توجهی به مقررات راهنمایی‌ورانندگی اعلام کردند.

وی از رانندگان خواست تا در روزهای بارانی با خودداری از عجله و شتاب، مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی را رعایت کنند.

پناهی مقدم عنوان کرد: از همه رانندگان درخواست می‌شود تا از سرعت غیرمجاز پرهیز نموده و با صبر و حوصله رانندگی کرده، مقررات راهنمایی‌ورانندگی را رعایت و به حقوق دیگران نیز احترام بگذارند، تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

وی تصریح کرد: اطمینان از آماده به کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و سالم بودن سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار ضروری است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×