» اخبار استان » ارومیه » قاچاقچیان احشام در مرز سردشت ناکام ماندند
ارومیه - پیشخوان - گفتگو
فرمانده هنگ مرزی سردشت:

قاچاقچیان احشام در مرز سردشت ناکام ماندند

آذر 8, 1402۱۱:۰۶ ق٫ظ 60

فرمانده هنگ مرزي سردشت از ناکامي قاچاقچيان احشام و کشف 126 راس دام قاچاق در مرزهاي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی «حرف رک» وحید قویدل فرمانده هنگ مرزی سردشت در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهارداشت: در یک عملیات موفق، مرزبانان در مرز سردشت توانستند 126 راس دام قاچاق را مهار کنند.

فرمانده هنگ مرزی سردشت تصریح کرد:با اطلاعات به‌دست‌آمده از قصد قاچاقچیان، مرزبانان به‌سرعت عملیات خود را آغاز کردند و در جریان این عملیات، 126 راس دام قاچاق از خروج از مرزها جلوگیری شد.

وی ادامه داد: ارزش احشام تخمین زده شده به حدود 10 میلیارد و 500 میلیون ریال می‌رسد.

قویدل خاطرنشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان این پرونده همچنان ادامه دارد و عملیات مرزبانان در چارچوب مبارزه با قاچاق و حفاظت از منابع طبیعی به موفقیت منجر شده و این اقدام نشان‌دهنده پایبندی به اصول حفاظت مرزی است.

فرمانده هنگ مرزی سردشت تصریح کرد: این نیروها با اطلاعات دقیق و اشراف کامل بر وضعیت مرز، توانسته‌اند به ناکامی قاچاقچیان احشام پایان دهند.

قویدل بیان کرد: تیم مرزبانان به‌هیچ‌وجه تلاش خود را در مبارزه با جرائم مرزی و قاچاقچیان از دست نخواهد داد و تا زمان تأمین امنیت مرزها ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد:» این عملیات نشان از تصمیم مقامات مرزبانی در حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از فعالیت‌های قاچاق است که در راستای حفظ امنیت مرزها و کنترل قاچاق انجام می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×