» پیشخوان » قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدااست
پیشخوان - چالدران
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌غربی:

قدرت جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدااست

آبان 16, 1402۹:۱۳ ق٫ظ 30

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌غربی گفت: عزت و قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی حرف رک از چالدران، حجت الااسلام و المسلمین داوود میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌غربی به همراه سیف علی محمدزاده امام‌جمعه شهرستان چالدران و قهرمان درستی فرمانده سپاه با حضور در منزل خانواده شهید اسماعیل نیکخو و جانباز حسین کاظمی دیدار و تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌غربی در این دیدار با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا در جان‌فشانی و ایثار شهدا نقش مفید و سازنده‌ای داشتند افزود: اگر این ایثارگری، رشادت، تربیت صحیح و شهادت‌طلبی نبود مطمنا برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب هم اکنون چنین پیشرفتی در کشور حاصل نمی‌شد.

حجت‌الاسلام میرزایی ضمن تقدیر و تشکر از خانواده‌های معظم شهدا که فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند خاطرنشان کرد: عزت و قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت و ثمره خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است.

وی از خانواده‌های معظم شهدا به‌عنوان سرمایه‌های اصلی این نظام یادکرد و گفت: امروزه وظیفه تمامی آحاد جامعه اسلامی این است که ضمن تکریم این خانواده‌ها از ارزش‌های والای شهدا و اسلام محافظت کنند.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدزاده، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون دلاورمردی‌های خانواده شهدا و ایثارگران دانست و اظهار داشت: مردم شهرستان چالدران با تقدیم ۲۷ هزار شهید جنگ تاریخی این شهرستان نشان دادند که همواره پشتیبان آرمان‌های امام راحل و گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی با تشریح برخی از معضلات و مشکلات خانواده شهدا و جانبازان گفت: شهدا و ایثارگران به‌عنوان باارزش‌ترین میراث معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل‌تقدیر و ستایش هستند.

خاطرنشان می‌شود چالدران از شهرهای مرتفع ایران است که آب‌وهوای کوهستانی و سردی دارد. در فصل تابستان این شهر تا حدی خنک است که اصلاً نیازی به استفاده از کولر و سیستم‌های خنک‌کننده هوا نیست. در واقع سیستم خنک‌کننده در منازل ساکنان این شهر فقط پنکه بوده و کسی کولر نمی‌خرد. به همین دلیل این شهر به تنها شهر بدون کولر در ایران معروف شده است و با هوای خنک خود، گردشگران زیادی را در ماه‌های گرم سال جذب می‌کند. البته ناگفته نماند که این شهر جاذبه‌های بسیاری نیز دارد که بازدید از آنها خالی‌ازلطف نیست. جاهای دیدنی چالدران نه‌تنها جاذبه‌های طبیعی است، بلکه شامل دیدنی‌های تاریخی نیز می‌شود.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×