» تازه های خبر » قطعی آب مهاباد هنوز ادامه دارد
تازه های خبر - مهاباد

قطعی آب مهاباد هنوز ادامه دارد

تیر 29, 1402۱۰:۴۱ ق٫ظ 1 80

طی اطلاعیه‌ای، آب برخی مناطق مهاباد از جمله فرهنگیان، آزادگان، جانبازان و پتوبافی، تپه‌سیران از تاریخ 22 تا 30 تیر ماه قطع خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک به نقل از پایگاه خبری هالان – 24؛ روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان مهاباد در اطلاعیه ای از قطعی آب در برخی از محلات سطح مهاباد در تا تاریخ 30 تیر ماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: از تاریخ 22تیر ماه 1402 تا تاریخ 1402/4/30در مناطق (فرهنگیان . آزادگان. جانبازان و پتو بافی . تپه سیران ) با قطعی آب یا فشار ضعیف آب مواجه هستند.

 در راستای جابه جایی خطوط انتقال آب مخزن آزادگان به دلیل ( اجرای پروژ کمربندی تاج سد به آزادگان توسط شهردار محترم ) جهت تسریع عملیاتی شدن و افتتاح کمربندی آزادگان به تاج سد (چندین روزه  از ساعت 10 صبح لغایت 16 بعد ظهر به مدت 6ساعت آب منطقه (فرهنگیان . آزادگان. جانبازان و پتو بافی و تپه سیران ) با قطعی آب یا فشار ضعیف آب مواجه هستند.

قطعی آب شهر از قبل اعلام شود تا شهروندان تکلیف خود را بدانند.

گفتنی است؛ پس از وصل شدن و حل مشکل در این محلات آب شرب مردمی گل‌آلود بوده و حتی با جوشیدن نیز رنگ آن همچنان کدر می‌ماند به نحوی که بسیلری از مردم این روزها به خرید انواع آب معدنی و نوشیدنی‌های مختلف روی آورده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×