» اجتماعی » قعطی گاز در مناطقی از ارومیه
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی خبر داد:

قعطی گاز در مناطقی از ارومیه

آبان 1, 1403۱۰:۳۰ ق٫ظ 10

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: به دلیل عملیات گازرسانی، جریان گاز مشترکین خیابان یوسفی دو و کوچه‌های منشعب از ساعت هشت صبح سه‌شنبه به مدت ۹ ساعت قطع می‌شود.

علیرضا شیخی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، اظهار کرد: به دلیل انجام عملیات گازرسانی، جریان گاز برخی مشترکین در خیابان یوسفی دو و کوچه‌های منشعب از آن به‌طور موقت قطع خواهد شد که این قطعی گاز از ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه آغاز شده و به مدت 9 ساعت ادامه خواهد داشت.

شیخی در ادامه با ارائه توصیه‌های ایمنی به مشترکین افزود: در طول مدت قطع گاز، مشترکین محترم باید از هرگونه دستکاری در کنتور و رگلاتور گاز خودداری کنند این اقدام نه تنها می‌تواند خطرات جدی برای امنیت ساکنین ایجاد کند، بلکه ممکن است باعث بروز مشکلات فنی در فرآیند بازیابی جریان گاز شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، مشترکین باید فوراً با شماره تلفن امداد گاز 194 تماس بگیرند تا تیم‌های امدادی در سریع‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی به موقع تصریح کرد: مشترکین باید در این مدت هوشیار باشند و از انجام اقدامات غیرمجاز که می‌تواند باعث بروز حادثه شود، خودداری کنند.

شیخی خاطرنشان کرد: پس از اتمام عملیات گازرسانی، تیم‌های امدادی این شرکت به محل اعزام خواهند شد و جریان گاز تمامی مشترکین را به طور کامل و ایمن برقرار خواهند کرد.

وی همچنین تأکید کرد: شرکت گاز تمام تلاش خود را برای کاهش مدت زمان قطع گاز و اطمینان از اجرای عملیات با حداکثر دقت و ایمنی به کار خواهد بست.

شیخی همچنین با اشاره به برنامه‌های بلندمدت شرکت گاز برای بهبود زیرساخت‌های گازرسانی در استان، اظهار داشت: این عملیات بخشی از پروژه‌های ارتقای شبکه گازرسانی استان آذربایجان‌غربی است که با هدف افزایش پایداری و بهبود کیفیت خدمات انجام می‌شود ما تلاش می‌کنیم تا با به‌روزرسانی تجهیزات و شبکه‌های گاز، مشکلات احتمالی در فصول سرد سال به حداقل برسد و اطمینان از تامین پایدار انرژی برای مشترکین فراهم شود.

انتهای خبر/م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×