» اخبار استان » لزوم حضور مردم در بنگاه‌های اقتصادی
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی
امام‌جمعه ارومیه موقت ارومیه مطرح کرد:

لزوم حضور مردم در بنگاه‌های اقتصادی

فروردین 24, 1403۲:۱۴ ب٫ظ 20

امام‌جمعه موقت ارومیه گفت: دولت باید زمینه حضور مردم در بنگاه‌های اقتصادی را فراهم کند چون تمام کارها با حضور مردم انجام مردم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حیدری‌زاد امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمار جمعه ارومیه اظهار داشت: ماه رمضان زندگی با خدا را تجربه کردیم و باید همواره این راه را ادامه دهیم و همواره بر رعایت حقوق دیگران پایبند باشیم و این مسئله تنها یک فرضیه دینی نیست بلکه در خود درس‌های بسیاری زیادی دارد.

وی افزود: متأسفانه این روزها در مناطقی از جهان که درگیر جنگ است و ارزش‌های انسانی رعایت نمی‌شود و این در حالی است که دین مبارک اسلام تاکید به‌سزایی برای رعایت این ارزش‌ها دارد.

امام‌جمعه موقت ارومیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اندیشمندانه خود در نماز بزرگ عید سعید فطر گفتند که باید مواظب فرهنگ غنی خود باشیم که امروز دشمن سعی دارد با نفوذ در فرهنگ به‌خصوص بخش حجاب و عفاف جامعه را متزلزل کنند.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه تعدادی از مردم حرمت ماه مبارک رمضان را  حفظ نکرده و در مقابل دیگران این فرهنگ غنی را نادیده گرفتند و نباید اجازه بدیم که خون امام علی (ع) که در این ماه مبارک برای حفظ دین بر زمین ریخته شد از بین برود.

حیدری‌زاد افزود: امروز دشمن سعی دارد با برنامه‌های شیطانی خود در جامعه نفوذ کند و بزرگترین اندیشمندان آمریکایی معتقد هستند که برای براندازی جمهوری اسلامی ایران باید حجاب را از بین ببریم چون حجاب یک زن می‌تواند پرچم‌دار ایران باشد و دشمن سعی دارد با عادی نشان دادن بی‌حجابی در ایران، حریم دین و قانون را بشکند و در این حالت دیگر نمی‌توان جلوی آن را گرفت.

وی گفت: همه مردم و مسئولان باید با هم متحد باشند تا مسئله مهم حجاب را حفظ کنند و اجازه ندهیم که این موضوع برای کشور به عنوان قتلگاه تبدیل شود تا فرهنگ بزرگ ایرانی را ذبح کنند تا به اهداف خود برسند.

امام‌جمعه موقت ارومیه خاطر‌نشان کرد: در ایران خرید چادر به یک مسئله مهم تبدیل شده است و تولید‌کنندگان باید در راستای فرهنگ کشور برای زنان کشور لباس تولید کنند و نباید از این طریق وحدت خود را از دست بدهیم.

وی افزود: امام راحل هشت سال با کشورهای دنیا جنگید تا فرهنگ‌های این کشور از بین نرود و در این راه خون جوان‌های زیادی ریخته شد و به شهادت رسیدند تا کشور دست بیگانگان نیافتد.

حیدری‌زاد گفت: مسئولان باید پاسخگو باشند که چرا مشکلات اقتصادی کشور حل نمی‌شود و تا کی این روند ادامه می‌یابد و کشور ما دارای منابع انسان و طبیعی زیادی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره تاکید دارند که با استفاده از ظرفیت‌ها مشکلات کشور حل شود.

وی بیان کرد: باید در کشور قانون برای همه یکسان باشد و تبعیضی وجود نداشته باشد و باید با مفسدان اقتصادی برخورد شود تا حقوق مردم از بین نرود و باید نظارت در کشور تشدید شود تا مسئولان پاسخ‌گو باشند و باید از آن‌ها مطالبه‌گری شود تا کارها به نتیجه برسد.

حیدری‌زاد افزود: این روزها اسرائیل در  استراس و اضطراب قرار دارد و منتظر حمله نیروهای رشید جمهوری اسلامی ایران هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز انتقام سخت شهدای سپاه پاسداران را از آن ها خواهد گرفت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×