» پیشخوان » مبلغان دینی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
میاندوآب
پیشخوان - میاندوآب
امام‌جمعه میاندوآب:

مبلغان دینی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند

آبان 19, 1402۰:۱۵ ق٫ظ 20

امام‌جمعه میاندوآب گفت: مبلغان دینی در مدارس باید مقوله جهاد تبیین و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را موردتوجه قرار دهند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در همایش مبلغین مدارس میاندوآب که امروز در دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به وظایف و نقش مبلغان دینی در مدارس، اظهار کرد: مبلغان دینی در مدارس نقش مهم و تعیین‌کننده در تربیت دانش‌آموزان دارند که باید به آن ایفا کنند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از رسالت‌های مهم مبلغان دینی در مدارس است، افزود: مبلغان دینی در مدارس باید به مقوله جهاد تبیین در مدارس توجه کرده و به تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازند.

وی با اشاره به انتظارات جامعه و دانش‌آموزان از مبلغان، گفت: مبلغان دینی در مدارس باید به این موضوع توجه داشته و دانش‌آموزان را با خود همراه کنند.

حسن‌زاده با تأکید بر تعامل و همکاری مبلغان دینی در مدارس با مدیران و معلمان، تصریح کرد: تعامل و همراهی با معلمان و مدیران در راستای تبلیغ در بین دانش‌آموزان و نوجوانان مدارس مهم بوده و باید موردتوجه مبلغان دینی در مدارس باشد.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه این طرح بستر مناسبی برای سوق‌دادن دانش‌آموزان به آشنایی با آموزه‌های مذهبی است، اظهار کرد: ارائه راهکارها و رهنمودهای لازم در راستای سوق‌دادن دانش‌آموزان برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت بیشتر با ارائه برنامه‌ها نیز مدنظر مبلغان قرار گرفته تا شاهد پیشبرد هر چه‌بهتر اهداف پرورشی باشیم.

وی به دیگر وظایف مبلغان دینی اشاره و تصریح کرد: تبیین کامل و جامع و دفاع از جایگاه ولایت و امامت و خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر وظایف مبلغان و مبلغان است.

حسن‌زاده هم چنین به جایگاه مبلغان، معلمان، مدیران و معاونین در امر تبلیغ در میان دانش‌آموزان تأکید کرد.

هم چنین در این همایش معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب، ضمن پاسخگویی به سؤالات حاضران، در سخنانی با اشاره به نقش مبلغان دینی در مدارس، گفت: حضور مبلغان دینی در مدارس فرصت مغتنمی بوده و نقش آنها در تبلیغ و ترویج دین در مدارس بسیار مهم است.

رستم وکیلی هم چنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مبلغان دینی، بر لزوم همکاری مبلغان دینی و معلمان و مدیران برای رشد و شکوفایی تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان تأکید کرد.

در این مراسم تعدادی از مبلغان دینی حاضر نیز نکته نظرات خود را مطرح کردند.

جلسه مبلغان مدارس امین با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده امام‌جمعه، رستم وکیلی معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب و جمعی از معاونین و کارشناسان آموزش‌وپرورش این شهرستان امروز در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×