» اجتماعی » مجازات 7 میلیاردریالی نانوایی متخلف در آذربایجان غربی
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی:

مجازات 7 میلیاردریالی نانوایی متخلف در آذربایجان غربی

تیر 28, 1402۱۱:۳۷ ق٫ظ 40

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی گفت: نانوای متخلف در استان با حکم تعزیرات حکومتی، به پرداخت هفت میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین نجف‌زاده در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه 74 کیسه آرد یارانه‌ای واحد نانوایی در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی بیان کرد: شعبه پس از برسی محتویات پرونده و ارائه‌نکردن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم پرونده را به پرداخت هفت میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین گفت: با اعتراض متهم پرونده در شعبه سوم تجدیدنظر استان مطرح و شعبه باتوجه‌به اینکه متهم اسناد و مدارک جدید ارائه نکرد، رأی شعبه اولیه را تأیید کرد.

نجف‌زاده تصریح کرد: بازرسان اداره کل جهاد کشاورزی استان آردهای کشف شده را در بازرسی از غرفه نانوایی یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای کشف و گزارش مربوطه را جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش‌ها مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir یا تلفن 135 به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

گفتنی است؛ آذربایجان غربی دارای بیش از چهارهزار نانوایی است که ۲۵ درصد آنها در ارومیه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×