» اخبار استان » «محمد خلیل‌پور» رئیس شورای شهر ارومیه شد
اخبار استان - پیشخوان - تیتر یک - سیاسی
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

«محمد خلیل‌پور» رئیس شورای شهر ارومیه شد

مرداد 14, 1403۰:۰۶ ق٫ظ 50

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خلیل‌پور با هشت رای به‌عنوان رئیس شورا در سال چهارم دوره ششم شوراها انتخاب شد.

توماج وحید افشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: با انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد خلیل‌پور به‌عنوان رئیس و گلشن نوروزی به‌عنوان نایب‌رئیس شورا، انتظار می‌رود که این تیم برای پیشبرد مسائل و مشکلات شهر ارومیه به‌خوبی همکاری کنند و تصمیم‌های به جایی برای توسعه و پیشرفت این شهر بگیرند. امیدواریم که این انتخابات به رشد و پیشرفت شهر و رفاه شهروندان ارومیه کمک کند.

وی ادامه داد: انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر برای هر دوره، اهمیت بسیاری دارد. این انتخابات نشان‌دهنده تعهد اعضا به حل مسائل و پیشبرد مسائل شهری است.

وحید افشار عنوان کرد: ریاست و نایب ریاست شورا نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های مهم و سیاست‌گذاری شهری دارند و تأثیر زیادی بر توسعه و پیشرفت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهر ایفا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر نشان از مشارکت مردم و اعضا در مدیریت شهر دارد و اهمیت آگاهی مردم از امور شورا و تحقق اهداف عمومی شهری را به تصویر می‌کشد. انتخاب اعضای مناسب و قابل‌اعتماد برای ریاست و نایب ریاست شورا باعث می‌شود که تصمیم‌گیری‌ها به بهترین نحو انجام شود و نیازهای شهروندان دقیقاً رعایت شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد خلیل‌پور با هشت رای به‌عنوان رئیس شورا در سال چهارم دوره ششم شوراها انتخاب شد.

وی ادامه داد: گلشن نوروزی با ۶ رأی موافق نایب‌رئیس شورا در سال چهارم دوره ششم شورای اسلامی شهر ارومیه، صادق توکلی مهر دیگر کاندیدای نایب‌رئیس شورا پنج رأی موافق از اعضای شورا کسب کرد، مرتضی پیری با ۹ رأی موافق، یک رأی مخالف و یک رأی ممتنع دبیر اول شورا، احد یوسفی با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع دبیر دوم شورا توماج وحید افشار با هفت رأی موافق و چهار رأی ممتنع سخنگوی شورا انتخاب شد.

وحید افشار ادامه داد: رسول اصغرزاده با هفت رأی موافق به‌عنوان خزانه‌دار شورای اسلامی شهر ارومیه برای سال چهارم دوره ششم شورا انتخاب شد و ساسان ابراهیم‌زاده دیگر کاندیدای خزانه‌داری چهار رأی موافق از اعضا را کسب کرد.

انتهای خبر/ رقیه وکیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×