» اجتماعی » مدارس برخی مناطق آذربایجان‌غربی غیرحضوری شد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان

مدارس برخی مناطق آذربایجان‌غربی غیرحضوری شد

بهمن 7, 1402۷:۰۵ ق٫ظ 20

مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی گفت: بارش برف که از اولین ساعات امروز در آذربایجان‌غربی آغاز شده موجب تعطیلی مدارس برخی مناطق استان در نوبت صبح شد.

علی مطهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش صومای برادوست و سیلوانا امروز شنبه هفتم بهمن ماه در نوبت صبح غیرحضوری است.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع مقطع اول و دوم دبیرستان در بخش انزل، سیلوانا شهرستان ارومیه، امروز، در نوبت صبح، با دو ساعت تاخیر شروع و مدارس ابتدایی نیز در این بخش تعطیل و آموزش در بستر شاد استمرار خواهد یافت.

وی بیان کرد: همچنین بارش شدید برف تمامی مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی شهری و روستایی نواحی یک و دو ارومیه، امروز شنبه هفتم بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مطهری بیان کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت مدارس تمامی مقاطع مقطع اول و دوم دبیرستان نواحی یک و دو شهرستان ارومیه، امروز در نوبت صبح، با دو ساعت تاخیر شروع خواهد بود.

وی تصریح کرد: فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش کوهسار شهرستان سلماس نیز امروز شنبه هفتم بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مطهری گفت: همچنین مدارس مقطع ابتدایی روستایی شهرستان سلماس نیز غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

وی عنوان کرد: تمامی مقاطع تحصیلی، مدارس روستایی شهرستان ماکو نیز به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شد.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×