» اخبار استان » مراسم گرامیداشت روز کارگر در کارخانه قند پیرانشهر برگزار شد
اخبار استان - پیرانشهر

مراسم گرامیداشت روز کارگر در کارخانه قند پیرانشهر برگزار شد

اردیبهشت 11, 1402۰:۰۲ ق٫ظ 80

به گزارش پایگاه خبری حرف رک به نقل از روژنیوز؛ در ابتدای این مراسم «جعفری» مدیرعامل کارخانه قند پیرانشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، مقام کارگر را نماد زحمت و تلاش در عرصه تولید و موتور اصلی محرک اقتصاد کشور دانست و افزود: قشر کارگر زحمتکش‌ترین قشر در جمهوری اسلامی است و باید توجه خاصی به این قشر و برطرف‌کردن مشکلات معیشتی آنان نمود.

در ادامه «تالانه» رئیس شورای کارگری کارخانه قند پیرانشهر در این مراسم با قرائت یک متن به نمایندگی از جمع کارگران، زحمات کارگران و صبرشان در مشکلات معیشتی و فداکاری خانواده کارگران را تشریح و بیان کرد: کارگران مشکلات زیادی دارند و از مسئولین شهرستانی و استانی درخواست داریم که به مشکلات ما توجه کنند و نگذارند که دشمنان نظام از مشکلات ما سوءاستفاده کنند و برای حقوق، خوراک، پوشاک و مسکن کارگران زحمتکش چاره‌اندیشی کنند.

کاک درویشی فرماندار پیرانشهر در مراسم یادواره شهدای کارگر در خانه قند افزود: این روز بهانه‌ای است برای تجلیل از مقام کار و کارگر هست وگرنه هر ر، روزکار و کارگر هست کشور برای حیات خود به کار و کارگر نیازمند هست و تمام پیشرفت اقتصادی مستلزم حضور فعال این قشر زحمت‌کش هست و کارگران پرچم‌دار رشد تولید بوده و نگاه رهبری و نظام اقتصادی کشور به شما هست.

وی با بیان اینکه «مهم‌ترین مشکل کارگران مسکن هست و دولت مصمم به پیگیری و رفع آن است»، تصریح کرد: مشکلاتی وجود دارد و این را قبول داریم؛ اما این مشکلات مثل همیشه با تلاش مضاعف کارگران باعث نشده تا تولید کشور دچار اخلال شود و جا دارد از این زحمات شبانه‌روزی‌تان به‌عنوان نماینده دولت در پیرانشهر تقدیر و تشکر کنم.

در پایان مراسم تعدادی از مدیران بخش‌های کارخانه و از کارگران موفق و نمونه و همچنین نفرات برتر مسابقات ورزشی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×