» اخبار استان » ارومیه » مرحله شهرستانی «مثل مصطفی» در ارومیه برگزار شد
ارومیه - فرهنگی

مرحله شهرستانی «مثل مصطفی» در ارومیه برگزار شد

شهریور 29, 1402۷:۵۴ ق٫ظ 60

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در راستای نقش‌آفرینی جبهه فرهنگی بسیج در مدیریت فرهنگی، رزمایش فعالان فرهنگی و هنری بسیج استان آذربایجان غربی با عنوان «مثل مصطفی» برگزار شد

به گزارش حرف رک به نقل از درناسسی مجتبی حاجی‌زاده در رزمایش فعالین، فرهنگی، هنری بسیج شهرستان ارومیه که تحت عنوان «مثل مصطفی» در کانون جوانان سپاه ارومیه برگزار شد اظهار کرد: هدف از برگزاری رزمایش نمایش قدرت و ظرفیت شبکه فعالان فرهنگی – هنری بسیج در سازماندهی و به‌کارگیری آحاد بسیجیان و جامعه و آگاهی‌بخشی به جامعه است.

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار مجتبی حاجی‌زاده انجام کار تشکیلاتی نیازمند انجام کارهای میدانی است.

وی ادامه داد: در دین مبین اسلام حضرت محمد (ص) به‌عنوان اسوه و الگو معرفی شده است که ما از ایشان پیروی کرده و همانند ایشان در مسیر سعادت قدم بگذاریم.

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: راهبرد غرب در برابر نظام مقدس ایران سه اصل اساسی است که تهاجم به اصل و بنیاد خانواده، تهاجم به‌ نظام تعلیم‌ و تربیت و تعارض به الگوهای اصلی و بلد کردن الگوهای پوشالی در جامعه است.

حاجی‌زاده تصریح کرد: غرب با راه‌اندازی شبکه‌های مجازی، همچون اینستاگرام، تلگرام، ماهواره سعی دارد بنیان خانواده و ارکان اصلی خانواده را دچار تزلزل کند و با این اقدام موجب از بین‌بردن نظام اسلامی شود .

وی خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم از شر اسرائیل و آمریکا خلاص شویم نخواهیم توانستند از شر و آسیب‌های تربیت‌ یافتگان نظام غرب رهایی یابیم.

حاجی‌زاده در خصوص ارزش و جایگاه شهدا عنوان کرد: آنان که در راه خدا قدم برداشتند اسوه و الگوی مناسبی برای سبک زندگی جوانان و ما هستند.

وی در خصوص برگزاری رزمایش فعالین فرهنگی، هنری بسیج در آذربایجان غربی با عنوان «مثل مصطفی» تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش شناساندن شهید صدرزاده به جامعه و جوانان است .

حاجی‌زاده با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش ادامه داد: نمایش قدرت و ظرفیت شبکه فعالان فرهنگی – هنری بسیج در سازماندهی و به‌کارگیری آحاد بسیجیان و جامعه و آگاهی‌بخشی به جامعه، مردمی‌سازی و مردم پایه کردن اقدامات فرهنگی جبهه انقلاب و ارتقای آمادگی در جبهه فرهنگی بسیج و انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: بایستی در شبکه‌سازی بین بسیج اهتمام جدی داشته و الگوی حقیقی به جوانان شناسانده شود .

وی گفت: ما فعالیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف انجام می‌دهیم؛ اما کار تشکیلاتی ناقص پیش می‌رود بایستی در راستای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی فرزندآوری، کنشگری اجتماعی و فرهنگی، شعر، داستان، تئاتر به‌صورت جهادی اقدام مؤثری انجام داد.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر وظایف جوانان کنشگری فرهنگی برای جریان‌سازی اهداف انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: شهید صدرزاده یک الگو و اسوه مناسب برای زندگی است که نباید الگوهای را فراموش کنیم چرا که با این ستاره‌ها می‌شود راه را پیدا کرد.

حاجی‌زاده اضافه کرد: تلاش می‌شود گروه‌های سرود و تئاتر و گروه‌های نمایشی در هر پایگاه بسیج راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه امروز باید با زبان هنر حرف زد عنوان مرد: رزمایش «مثل مصطفی» یک شبکه‌سازی مناسب برای انقلاب اسلامی است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×