» اخبار استان » مردم آذربایجان‌غربی برای حمایت از مردم غزه به میدان می‌آیند
اخبار استان - تیتر یک - سیاسی - گفتگو
شنبه ۲۷ آبان؛

مردم آذربایجان‌غربی برای حمایت از مردم غزه به میدان می‌آیند

آبان 26, 1402۱:۲۴ ق٫ظ 60

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان‌غربی گفت: در آذربایجان‌غربی روز شنبه همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ملی حمایت از مردم غزه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر آقایی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ از برگزاری تجمع جهانی حمایت از مردم مظلوم غزه در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این مراسم محوری از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۷ آبان در خیابان سردار سلیمانی با حضور مردم متدین و ولایت‌مدار ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان‌غربی بیان کرد: صهیونیست‌ها جنایت خود را نه تنها علیه مردم فلسطین بلکه علیه کارکنان سازمان‌های بین‌المللی گسترش داده‌اند، امروز خشم همه مردم جهان به ویژه خشم مردم کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده است، هیچ گاه به این میزان خشم مردم دنیا نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود نداشته است.

وی بیان کرد: لذا از تمامی اقشار و گروه‌های ملت شریف و وفادار کشور دعوت می‌شود با حضور گسترده و مقتدرانه خود ضمن اظهار همدردی با مادران شهدای غزه، با اظهار خشم و عصبانیت از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب‌دیده غزه شوند.

آقایی تصریح کرد: حرکت‌های خودجوش مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین توطئه اسرائیلی‌ها برای به حاشیه بردن اتفاقاتی که در این سرزمین رخ می‌دهد را خنثی می‌کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×