» اجتماعی » مردم پای‌کار نظام و انقلاب هستند
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

مردم پای‌کار نظام و انقلاب هستند

تیر 17, 1403۸:۳۳ ق٫ظ 30

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: ادامه حضور پرشور مردم دو پیام ویژه داشت اول اینکه مردم پای‌کار نظام و انقلاب هستند و از ارزش‌های نظام کوتاه نمی‌آیند و پیام دیگر برای منتخب مردم بود که مسئولیت او در قبال آرای آنها چندین برابر می‌شود.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»  ضمن تقدیر از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم پای صندوق‌های رای در دور دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری بسیار ارزشمند بود و بار دیگر حماسه‌ای از مردم بصیر و آگاه کشور را به نمایش گذاشت.

عتباتی افزود: علی‌رغم تبلیغات سنگین ضدانقلاب و معاندین علیه نهادهای قانونی و مجموعه‌های مختلف و تلاش آنها برای منصرف‌کردن مردم از مشارکت در انتخابات، مردم با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رای دشمنان را ناکام گذاشتند و بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق کردند.

رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: ادامه حضور پرشور مردم دو پیام ویژه داشت اول اینکه مردم پای‌کار نظام و انقلاب هستند و از ارزش‌های نظام کوتاه نمی‌آیند و پیام دیگر برای منتخب مردم بود که مسئولیت او در قبال آرای آنها چندین برابر می‌شود و انتظار است رئیس‌جمهور منتخب با ایجاد وحدت و انسجام ملی بین همه مردم کارها را به نحو شایسته پیش ببرد و با کمک مردم به سمت آبادانی و توسعه کشور حرکت کند.

عتباتی به فرارسیدن ماه محرم ماه مقاومت و پیروزی خون بر شمشیر اشاره و گفت: باید شعائر اسلامی خصوصاً مراسم عزاداری برای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام به نحو مطلوب و شایسته برگزار شود.

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی یادآور شد: عملکرد دادگستری استان آذربایجان غربی باید تحت رصد مستمر معاونین ناظر باشد و جلسات شورای معاونین بهترین فرصت برای بررسی عملکردها و اتخاذ تصمیمات و اقدامات لازم برای بهبود و ارتقای عملکردها است.

عتباتی به اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف هم اشاره و گفت: حسب اعلام مرکز یکی از شهرستان‌ها به‌عنوان شهر پایلوت انتخاب و دادگاه صلح و تشکیلات جدید شورا در آن اجرا می‌شود تا پس از حصول نتایج این اجرا به کل حوزه‌های قضائی تعمیم پیدا کند.
انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×