» اجتماعی » مسئله حجاب وظیفه قانونی و شرعی مسئولان است
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

مسئله حجاب وظیفه قانونی و شرعی مسئولان است

تیر 21, 1402۱۰:۲۹ ب٫ظ 80

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله عفاف و حجاب وظیفه شرعی و قانونی همه مردم و مسئولان است. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار حرف رک، با بیان اینکه عفاف و حجاب به زنان شخصیت و هویت بخشیده است، اظهار کرد: ما معتقدیم که حجاب زن تکریم و کرامت زن است و اگر این پوشیدگی و آراستگی در جامعه محفوظ باشد قطعاً از نگاه‌های آلوده نیز در امان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: حجاب و عفاف از پایه‌های انقلاب اسلامی و نماد جامعه اسلامی محسوب می‌شوند و دشمنان نیز به همین دلیل است که تمام عقبه خود را برای این مهم فراخوان کردند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان اکنون ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی می‌کنند چراکه می‌دانند باید از کجا ضربه بزنند، انسان باید مراقب باشد در دام دشمنان گرفتار نشود.

وی پرداختن به مسئله عفاف و حجاب را وظیفه شرعی و قانونی همه مردم و مسئولین دانست و افزود: اهمیت‌دادن به مسئله عفاف و حجاب در بین مردم باعث تحکیم بنیاد خانواده شده و بی‌اهمیتی به این موضوع تزلزل و گسست خانواده را به همراه دارد.

ذاکر با بیان اینکه، دشمنان دین و نظام اسلامی هویت دینی و اسلامی جوانان ما را هدف گرفته، افزود: اقدامات فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب ضروری است و در این راستا باید در مرحله اول با نصیحت و تذکر لسانی پیش رفت و برنامه‌های فرهنگی در خصوص حجاب تهیه و در اختیار دهه هشتادی‌ها و دهه نودی قرار دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×