» پیشخوان » مسئولان حق ورود مستقیم به انتخابات را ندارند
پیشخوان - چالدران - سیاسی
فرماندار چالدران:

مسئولان حق ورود مستقیم به انتخابات را ندارند

بهمن 12, 1402۸:۲۳ ب٫ظ 60

فرماندار چالدران گفت: هیچ یک از مسئولان حق ورود مستقیم به انتخابات را ندارند، باید فضای سالم رقابتی برای حضور تمام کاندیداها و مشارکت پرشور مردم فراهم شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «آذرسسی»، محمدرضا عبدالله‌نژاد فرماندار چالداران در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان چالدران ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات پیشرو تصریح کرد: ۳۰ روز دیگر انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد و کلیه مسئولان شهرستانی برای برگزاری انتخابات پرشور برنامه‌ریزی کنند.

 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛ بنده چهار خصوصیت را در اول امسال راجع به این انتخابات به ملت ایران عرض کردم. اولاً مشارکت قوی، ثانیاً رقابت واقعی، ثالثاً سلامت به معنای حقیقی کلمه و رابعاً امنیت انتخابات.

 فرماندار چالدران در ادامه افزود: انتخابات امسال بسیار مهم است و برای داشتن مجلسی قوی باید یک مشارکت قوی داشته باشیم و مجلس قوی با حضور پرشور مردم امکان‌پذیر است.

 عبد‌الله‌نژاد گفت: در مجموع ۳۸ نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی تا به امروز احراز صلاحیت شده‌اند هیچ یک از مسئولان حق ورود مستقیم به انتخابات را ندارند، باید فضای سالم رقابتی برای حضور تمام کاندیداها و مشارکت پرشور مردم فراهم شود.

 وی با بیان اینکه مردم ما همیشه پایبند نظام و انقلاب هستند گفت: در ۱۱ اسفند با حضور خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهیم رساند و حماسه‌ای دیگر خواهیم ساخت و مشتی محکم به دهان دشمنان خواهیم زد.

مشارکت پر شور مردم در انتخابات حائز اهمیت است

 در ادامه سیف‌الله محمدزاده امام‌جمعه شهرستان چالدران به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام و ضدانقلاب می‌خواهد انتخابات را رفراندوم ضد نظام جلوه دهند و به این منظور مردم را تشویق به نیامدن پای صندوق رأی می‌کنند، تا آنچه در انتخابات گذشته به دست نیاوردند در این انتخابات به دست بیاورند؛ لذا مشارکت پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی حائز اهمیت است.

مجلس ضعیف توانایی کامل برای رفع مشکلات نخواهد داشت

محمدعلی پور نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس ضعیف خواهد شد، مجلس ضعیف توانایی کامل برای رفع مشکلات نخواهد داشت. اگر می‌خواهیم مشکلات برطرف بشود باید مشارکت را بالا ببریم، این وظیفهٔ همه است. هر که می‌خواهد مشکلات کشور برطرف بشود راهش این است.

وی افزود: جریان ضدانقلاب تلاش دارند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی ناامید کنند اما مردم با مشارکت پرشور نقشه دشمنان را نقش‌برآب خواهند کرد.

گفتنی است؛ ششمین جلسه شورای اداری شهرستان چالدران با حضور نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت، چالدران در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه شهرستان و اعضا شورای اداری به ریاست محمدرضا عبدالله نژاد فرماندار چالدران تشکیل شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×