» پیشخوان »  مسابقات فوتسال دانش‌آموزی خوی پایان یافت
پیشخوان - خوی - ورزش
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خوی:

 مسابقات فوتسال دانش‌آموزی خوی پایان یافت

آذر 19, 1402۹:۴۲ ق٫ظ 60

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خوی گفت: مسابقات فوتسال دانش‌آموزی مدارس شهرستان خوی پس از ۱۰ روز رقابت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» مرتضی محمدپور مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» اظهار کرد: مسابقات فوتسال دانش‌آموزی مدارس شهرستان خوی پس از ۱۰ روز رقابت به پایان رسید.

وی افزود: در این دوره از مسابقات فوتسال ۲۵ تیم از مدارس این شهرستان حضور داشتند که به مدت ۱۰ روز در سالن شهید چمران خوی برگزار شد و در پایان تیم‌های مالک‌اشتر دیزج دیز و شهید چمران با شکست رقبا به مرحلهٔ نهایی راه یافتند.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خوی اظهار داشت: در بازی پایانی این رقابت‌ها هم تیم مالک‌اشتر دیزج دیز با شکست ۲ بر ۱ موفق شد حریف خود تیم شهید چمران را شکست دهد و قهرمان این دوره از مسابقات شود.

وی گفت: ورزش فواید بسیاری برای روح و جسم انسان به خصوص در سنین رشد و فعالیت مغزی دارد و حتی در کمترین سطح فعالیت نیز در صورت مداومت در تحرک، نمی‌توان از نقش ورزش در یادگیری و سلامت دانش‌آموزان غافل شد.

محمدپور تصریح کرد: ورزش می‌تواند باعث شادابی بدن شده و در نتیجه دانش‌آموزان با تمرکز بالایی می‌توانند موفقیت بیشتری در مطالعه و تحصیل به دست آورند.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش نقش ویژه‌ای در آموزش و تربیت دانش‌آموزان دارد گفت: در این راستا با برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف علاوه بر ارتقای روحیه دانش‌آموزان، نحوه رقابت سالم و اخلاق حرفه‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی را به کودکان و نوجوانان می‌آموزد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×