» اخبار استان » ارومیه » مساجد قرارگاه مبارزه با دشمن هستند
ارومیه - پیشخوان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

مساجد قرارگاه مبارزه با دشمن هستند

مرداد 29, 1402۹:۳۳ ب٫ظ 70

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: مساجد قرارگاه مبارزه با دشمن هستند و باید متولیان مساجد ابزارهای تبلیغ را به کار گیرند.

به گزارش حرف رک به نقل از درنا سسی، سرهنگ قهرمان عیوض لو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد که در مصلای امام خمینی ارومیه با حضور مسئولان برگزار شد اظهار داشت: مساجد قرارگاه مبارزه با دشمن هستند و باید متولیان مساجد ابزارهای تبلیغ را به کار گیرند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مساجد با مشارکت مردم رونق بیشتری داشته است افزود: باید از نوجوانان و جوانان حمایت و پشتیبانی بیشتری شده و تمام مردم در محلات، مخاطب مسجد باشند و نباید آن را به قشر خاصی تخصیص داده شود.

عیوض لو عنوان کرد: طی یک سال گذشته برنامه‌های فرهنگی بزرگی همچون برگزاری مراسم (یوم العباس) در ارومیه برگزار شد که از برنامه فرهنگی از اتفاقات خوب و ارزشمندی بود که توسط مساجد رقم زده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به اجرای برنامه‌های ملی، مذهبی افزود: طی یک سال گذشته جشن‌های نیمه شعبان توسط مردم انجام و به محلات کشیده شد و جشن‌های ولادت امام رضا علیه‌السلام و دهه کرامت با مشارکت شیعه و اهل‌سنت رنگ و بوی دیگری در ارومیه به خود گرفته بود.

وی عنوان داشت: امسال جشن غدیر با مشارکت مردم و مساجد رونق بیشتری داشت و در دو محل جشن یک‌کیلومتری برگزار و در همه محلات نیز جشن‌ها برگزار بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ارومیه اشاره کرد و گفت: سال گذشته برای اولین‌بار در ارومیه پیاده‌روی جاماندگان اربعین برگزار شد و امسال با شور و شعور بیشتری نیز برگزار می‌شود.

عیوض لو با اشاره به زلزله خوی در سال گذشته خاطرنشان کرد: مساجد در زلزله خوی به‌خوبی پای‌کار آمدند و به الگوی ما مسئولین تبدیل شدند و مردم نشان دادند که مساجد فقط جای نمازخواندن نیست؛ بلکه محل همدلی، وصل مردم به‌نظام و مسئولین است و تلاش داریم تمام مساجد به این حد برسند.

وی در ادامه به خطر آمریکا در ایجاد جنگ رسانه‌ای علیه ایران اشاره کرد و گفت: سند امنیت ملی آمریکا سه کشور را برای خود تهدید اساسی می‌داند که یکی از آن‌ها ایران است و کشور ما را از بُعد فرهنگ و باور تهدیدی برای خود می‌دانند و امروز دشمن‌روی نوجوانان ما برنامه‌ریزی کرده  و اغتشاشات سال گذشته نیز این را موضوع را نشان می دهد.

خاطرنشان می‌شود مراسم روز جهانی مسجد با حضور مسئولین استانی در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد و در پایان این مراسم از روحانیون، هیئت‌امنا و مسئولین پایگاه مساجد منتخب شهرستان ارومیه تجلیل گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×