» اخبار استان » ارومیه » مساکن مهر باقی‌مانده در آذربایجان‌غربی تعیین تکلیف می‌شود
ارومیه - پیشخوان
کارشناس مسئول پروژه‌های مساکن مهر در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

مساکن مهر باقی‌مانده در آذربایجان‌غربی تعیین تکلیف می‌شود

آذر 11, 1402۹:۴۷ ق٫ظ 70

کارشناس مسئول پروژه‌های مساکن مهر در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: مساکن مهر باقی‌مانده در آذربایجان‌غربی تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» رامین کوهساری، کارشناس مسئول پروژه‌های مساکن مهر در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار داشت: در راستای تعیین و تکلیف طرح‌های باقی‌مانده مسکن مهر در استان آذربایجان‌غربی، ساکنان این واحدها نسبت به تکمیل آورده و تقسیط اقساط خود اقدام می‌کنند تا نسبت به تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌ها اقدام شود.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که به‌منظور تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر تشکیل شده بود، اعلام شد ساکنان مساکن مهری که نسبت به تکمیل آورده و تقسیط اقساط خود اقدام نکردند، فرصت دارند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کوهساری افزود: با انجام اقدامات مذکور، می‌توان تخصیص‌های لازم را برای تکمیل طرح‌های مسکن مهر انجام داد تا روند تکمیل مساکن مهر بدون وقفه انجام شود.

کارشناس مسئول پروژه‌های مساکن مهر در اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ۶۳۶ واحد از واحدهای مسکونی مهر در آذربایجان‌غربی باقی‌مانده که در صورت همکاری اعضا تا پایان امسال این واحدها تعیین و تکلیف خواهد شد.

وی تأکید کرد: همچنین در جلسه با تعاونی‌ها ضمن احصاء مشکلات این پروژه‌ها، با تعیین برنامه زمان‌بندی در بازه زمانی مذکور، برنامه‌داری لازم جهت اجرا، صورت‌جلسه و به مدیران عامل تعاونی‌ها ابلاغ شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×