» اخبار استان » مشارکت حداکثری، ضامن اقتدار ملی است
انتخابات
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی - گفتگو
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

مشارکت حداکثری، ضامن اقتدار ملی است

تیر 8, 1403۰:۱۵ ق٫ظ 50

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات، گفت: هر رأی مردم، نقشی حیاتی در تقویت انسجام ملی و افزایش اقتدار کشور ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، ضمن دعوت از مردم استان برای مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: دشمنان آشکار و معاندین ملت ایران، به طور طبیعی از شکل‌گیری فضای انتخاباتی در سطح کشور راضی نیستند زیرا می‌دانند که مشارکت مردم در انتخابات به تقویت انسجام ملی و افزایش اقتدار کشور منجر می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا، طیف‌های سیاسی و رسانه‌ای همسو با این دشمنان در داخل کشور نیز، ظاهراً با هر وسیله‌ای سعی دارند که فضای سیاسی ایران را از رقابت انتخاباتی خالی کنند که این تلاش‌ها به منظور دستیابی به اهداف خاصی صورت می‌گیرد؛ اهدافی که در نهایت به تضعیف ایران و کاهش قدرت آن در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی منجر می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ناکید کرد: هر رأی مردم در این انتخابات ارزشی بی‌نظیر دارد و می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر تعیین سرنوشت کشور داشته باشد، بنابراین، ضروری است که هر فرد نه تنها خودش در انتخابات شرکت کند، بلکه دیگران را نیز به این امر تشویق کند.

وی تصریح کرد: افزایش مشارکت عمومی و حضور حداکثری مردم در انتخابات، علاوه بر اینکه مشروعیت نظام را تقویت می‌کند، می‌تواند موجب ایجاد اقتدار و توانمندی بیشتر برای کشور در عرصه‌های بین‌المللی نیز بشود.

ذاکر عنوان کرد: در حال حاضر تمام تلاش دشمنان این است که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای ناامید کنند بنابراین وظیفه‌ ما این است که در مقابل این تلاش‌ها ایستادگی کنیم و با مشارکت فعالانه در انتخابات، نشان دهیم که اجازه نخواهیم داد دشمنان و معاندین، اهداف خود را در تضعیف کشورمان عملی کنند.

وی تاکید کرد: باید با آگاهی‌بخشی و ترویج فرهنگ مشارکت سیاسی و ایجاد فضای انتخاباتی پرشور و رقابتی کمک کنیم چرا که هر یک از ما می‌تواند نقشی مؤثر در حفظ و ارتقای سلامت سیاسی کشور ایفا کند و با حضور آگاهانه و مسئولانه در انتخابات، به دشمنان نشان دهد که ایران و ملت آن، همواره در مسیر اقتدار و پیشرفت گام برمی‌دارند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×