» اجتماعی » مشکلات شهرک والدین شاهد حل می‌شود
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک - گفتگو
با تاکید مقامات قضایی و استاندار آذربایجان‌غربی؛

مشکلات شهرک والدین شاهد حل می‌شود

مهر 26, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 20

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تأکید مقام عالی استان و دستگاه قضایی حل مشکلات شهرک والدین شاهد است که این امر با جدیت دنبال می‌شود.

سید محسن حمزه‌لو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «حرف رک» با بیان اینکه، با جدیت پیگیر مشکلات تعاونی مسکن والدین شهرک شاهد هستیم، اظهار کرد: مشکلات این شهرک مربوط به ۳۰ سال قبل است که متأسفانه هیات‌مدیره تعهدات لازم بر واگذاری اراضی سهم دولتی را انجام نداده است.

وی افزود: بنابراین در مرحله نخست مباحث حقوقی و قانونی شرکت‌تعاونی و نحوه فعالیت آن باید مورد بحث و بررسی قرار بگیرد، چرا که در این صورت می‌توان در راستای حل مشکلات بعدی گام برداشت.

حمزه‌لو تصریح کرد: با توجه به کثرت جمعیت منطقه ضرورت تعیین کاربری‌های آموزشی، فضای سبز، بهداشتی درمانی و خدماتی جهت رفاه حال ساکنین لازم و ضروری است؛ بنابراین پیگیری‌های لازم جهت ارائه این خدمات از طریق دستگاه‌های مربوطه با مساعدت معاونت امور عمرانی استانداری در دستور کار قرار گرفت.

حمزه‌لو افزود: در همین راستا هشت هزار و ۴۵۰ مترمربع با صورت‌جلسه تحویل شهرداری شده تا احداث فضای سبز انجام گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: تامین زمین برای احداث مدرسه ۱۲ کلاسه نیز تا چند روز آینده تحویل آموزش‌وپرورش می‌شود.

حمزه‌لو تصریح کرد: همچنین زمین برای احداث مرکز اورژانس و مرکز جامع سلامت تا آخر هفته تحویل علوم پزشکی می‌شود.

وی افزود: زمین با کاربری ورزشی تامین شده و آماده واگذاری اراضی به بخش دولتی و یا سرمایه‌گذار خصوصی هستیم تا توسعه بخش ورزشی این شهرک انجام گیرد.

حمزه‌لو با اشاره به اینکه زمین با کاربری انتظامی مشخص شده تا احداث پاسگاه انجام گیرد، گفت: این اراضی نیز تا چند روز آینده تحویل فرماندهی انتظامی می‌شود و در بخش احداث حوزه مقاومت و احداث سالن ورزشی اراضی تامین شده و به‌زودی تحویل سپاه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: سازمان بهزیستی برای سه مرکز درخواست زمین داشتند که در تلاش هستیم اراضی این بخش را نیز تامین کنیم.

حمزه‌لو افزود: رسیدن به استانداردهای شهرسازی در اولویت راه و شهرسازی بوده این امر با جدیت دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: با تعیین تکلیف اعضای اصلی هیات‌مدیره شرکت‌تعاونی و حل مشکلات حقوقی و قضایی این شرکت؛ روند اجرایی تعیین تکلیف این اراضی و پیگیری امورات اداری مربوطه تسریع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تأکید مقام عالی استان و دستگاه قضایی حل مشکلات شهرک والدین شاهد است که این امر با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×