» اخبار استان » ارومیه » مشکلی برای تامین خوابگاه دانشجویان نداریم
ارومیه - گزارش و تحلیل
مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه:

مشکلی برای تامین خوابگاه دانشجویان نداریم

مهر 2, 1402۰:۱۰ ق٫ظ 61

مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: در خصوص تأمین خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان هیچ‌گونه مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش حرف رک به نقل از درناسسی، باتوجه‌به بازگشایی دانشگاه‌ها و آغاز سال تحصیلی جدید از جمله دغدغه‌های دانشجویان و خانواده‌های آنان محل اسکان دانشجویان و خوابگاه مناسب است.

در این راستا برقراری شرایط مطلوب و حفظ سلامت دانشجویان از دغدغه‌های مهم آموزش عالی محسوب می‌شود و این مهم جز از طریق برنامه‌ریزی و تخصیص اعتباراتی جهت انجام فعالیت آن‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود.

باتوجه‌به این شرایط مخاطبان درناسسی با ارسال مطلبی به موضوع درگیری دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه برای دریافت خوابگاه است.

طبق اعلام دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه برای تأمین و تحویل خوابگاه به دانشجویان مبلغ و چکی از دانشجویان دریافت می‌کنند که دانشجویان از وضعیت راضی نبوده و در تأمین مبلغ و چک برای دریافت خوابگاه عاجز مانده‌اند.

بنابراین برای در جریان قرارگرفتن موضوع خبرنگار پیگیر موضوع بوده و مصاحبه‌ای با مسئول مربوطه انجام داده است که در ادامه باهم می‌خوانیم.

مشکلی برای ارائه خوابگاه به دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه وجود ندارد

رحیم دباغ مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه در خصوص خوابگاه دانشجویی دانشگاه صنعتی اظهار کرد: در خصوص تأمین خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان هیچ‌گونه مشکل خاصی وجود ندارد و دانشجویان دختر و پسر می‌توانند از خوابگاه دانشجویی استفاده کنند.

وی ادامه داد: طی امسال دانشگاه صنعتی اقدام به قرارداد خوابگاه خودگردان کرده است که مبلغ در حدود 5 میلیون برای طول ترم در نظر گرفته شده است.

دباغ با اشاره به شرایط دانشگاه صنعتی در خصوص خدمات امور دانشجوی بیان کرد: دانشگاه صنعتی ارومیه برای دانشجویان مقطع کارشناسی هیچ‌گونه تعهدی جهت ارائه سرای دانشجویی ندارد.

وی با اشاره به ارائه خوابگاه دانشجویی به دانشجویان مقطع کارشناسی خاطرنشان کرد: برای دانشجویان مقطع کارشناسی در صورت امکان خوابگاه خودگردان اسکان داده خواهد شد.

دباغ عنوان کرد: دانشجویان می‌توانند برای دریافت خوابگاه خودگردان که به‌صورت استیجاری است مبلغ کمتری از دانشجویان دریافت شده و دانشجویان می‌توانند به امور دانشجویی مراجعه کنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: دانشجویان طی تماس با رئیس خوابگاه دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه می‌توانند امورات دریافت خوابگاه خود را پیگیری کنند.

وی یادآور شد: خوابگاه دانشجویی دارای ظرفیت مناسبی بوده و با رئیس خوابگاه دانشجویی به طور حتم در ارتباط بوده و تا یک ماه مهلت ارائه چک و پرداخت مبلغ را حتی به‌صورت قسطی را دارند.

انتهای خبر/

تعداد دیدگاهها: 1

  1. از دانشجویان دانشگاه صنعتی ارومیه

    جالبه
    درحالی که ما توی کلی مشکل از لحاظ امکانات کیفیتی و…. هستیم و هزینه های خوابگاه سر به فلک کشیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×