» اخبار استان » معوقات کارکنان شهرداری ارومیه تا پایان سال پرداخت شود
اخبار استان - پیشخوان

معوقات کارکنان شهرداری ارومیه تا پایان سال پرداخت شود

آذر 12, 1402۵:۳۰ ب٫ظ 50

عضو شورای شهر ارومیه گفت: تمامی معوقات و مزایای قانونی کارکنان شهرداری ارومیه تا پایان سال پرداخت شود.

توماج وحیدافشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: توجه به مبانی توسعه پایدار در شهرداری ارومیه باید افزایش یابد، یکی از محورهای توسعه پایدار حذف دوباره‌کاری‌ها و کاهش هزینه‌های تکراری است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی گفت: توجه به ظرفیت عظیم منابع انسانی، نخبگان درون و برون‌سازمانی و شکوفایی این پتانسیل در تهیه برنامه‌های بودجه لحاظ گردد و استفاده از نخبه‌ها در سیستم شهرداری و تقویت آنها موردتوجه مدیریت شهری قرار گرفته و به این مهم نگاه ویژه‌ای در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شود.

وحیدافشار تصریح کرد: مشکل ترافیک و ترابری درون‌شهری، تجهیز ناوگان و ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند و آتش‌نشانی یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که مدیریت شهری را درگیر خودکرده، ازاین‌رو لازم است در بودجه سال ۱۴۰۳ این موضوع نیز موردتوجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: فضاسازی، رنگ‌آمیزی، توجه به منظر شهری و زیباسازی و نورپردازی یکی دیگر از مقوله‌های کم‌هزینه اما مؤثرند که باید مدیریت شهری سرلوحه عمل خود قرار دهد.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه یادآور شد: نوشتن و تدوین بودجه ۲۰ درصد راه است و باقی توان عملیاتی‌کردن آن است.

وحیدافشار اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که باید در بودجه سال ۱۴۰۳ موردتوجه قرار گیرد و می‌توان به‌عنوان برنامه شهردار برای اجرای سیاست‌های شورا تلقی کرد، ورود و توجه به مباحث سرمایه‌گذاری و مولدسازی سرمایه‌های شهرداری است.

وی گفت: امروز شهرداری ارومیه از لحاظ دارایی‌های بالقوه اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار دارد و امید می‌رود با تبدیل‌کردن به احسن و حداکثر ارزشمند سازی و مولدسازی در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری مورداستفاده واقع شوند.

وحیدافشار افزود: هرچه داریم از مطالعات است و هرچقدر بتوانیم به مطالعات بپردازیم و وزن دهیم و از آنها استفاده کنیم باز هم کم است، ازاین‌رو باید به نحو شایسته از مطالعات مدیریت شهری استفاده کنیم؛ چون مطالعات برای شهر هزینه نیست؛ بلکه یک سرمایه‌گذاری بزرگ است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تأکید کرد: باتوجه‌به حساسیت موضوع و پیگیری کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا، تمامی معوقات و مزایای قانونی کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری ارومیه تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×