» پیشخوان » مهارت آموزی در محلات مختلف مورد توجه قرار گیرد
امام جمعه میاندوآب
پیشخوان - میاندوآب
امام جمعه میاندوآب:

مهارت آموزی در محلات مختلف مورد توجه قرار گیرد

تیر 27, 1402۹:۳۱ ب٫ظ 50

امام‌جمعه میاندوآب گفت: می‌توان با راه‌اندازی کارگاه‌های مهارت‌آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای در محلات مختلف، قدم مثبتی در راستای اشتغال‌زایی جوانان برداشت.

به گزارش حرف رک به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در جلسه شهرستانی شورای محله اسلامی با اشاره به اهمیت توجه به مساجد، اظهار کرد: مسجد خاستگاه انقلاب اسلامی بوده و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز نقش مهم و محوری داشته است.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر مردم‌یاری و اینکه حل مشکل مردم در اولویت قرار گیرد، افزود: باید با خدمت‌رسانی، رضایت مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب تقویت کرده و امیدآفرینی را در سرلوحه کارها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید مسائل را اولویت‌بندی کرد، گفت: حل مشکلات مردم به‌عنوان باقیات‌صالحات بوده و می‌توان در این زمینه نیز با اولویت‌بندی مسائل را به‌پیش برد.

حسن‌زاده با تأکید بر مهارت‌آموزی، تصریح کرد: می‌توان با راه‌اندازی کارگاه‌های مهارت‌آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای در محلات مختلف، قدم مثبتی در راستای اشتغال‌زایی جوانان برداشت.

امام‌جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه مشکلی برای اعزام روحانی به مساجد نداریم، افزود: ما نیز این اعلام آمادگی را می‌کنیم که در هر محله‌ای نیاز باشد، نسبت به اعزام روحانی و مبلغ اقدام کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح محله اسلامی، اظهار کرد: عملیات شدن تمامی ظرفیت‌های مساجد در این طرح با جدیت پیگیری می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمد پیری با بیان اینکه مسجد محوری باید موردتوجه قرار گیرد، افزود: مسجد محوری، لازمه تحقق اهداف محله اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×