» اقتصادی »  مهارت آموزی نیاز جامعه کارگری است
اقتصادی - گفتگو - میاندوآب

 مهارت آموزی نیاز جامعه کارگری است

اردیبهشت 11, 1402۵:۲۰ ب٫ظ 80

به گزارش حرف رک، مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به نقش مهم کارگران در امر اقتصاد در جامعه، اظهار کرد: کارگران ستون اصلی اقتصاد و محور رونق تولید و تحقق شعار سال هستند.

نماینده مردم میاندوآب، چهار برج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: کارگران نقش مهمی در بخش‌های مختلف جامعه داشته و جامعه کارگری، قشر و جامعه‌ای مهم در کشور است.

وی با بیان اینکه کارگران در هر حرفه و عرصه‌ای اعم از صنعت، کشاورزی، گردشگری، اقتصاد و معادن تعیین‌کننده هستند، گفت: در واقع کارگران، ستون و خیمه اصلی اقتصاد بوده و نقش و جایگاه کارگران در این عرصه بر هیچ‌کس پنهان نیست.

عیسی زاده در ادامه با تأکید بر اینکه باید به مهارت‌آموزی کارگران توجه ویژه‌ای شود، تصریح کرد: مهارت‌آموزی یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه کارگری است و لذا باید مهارت‌آموزی کارگران از طریق فنی و حرفه‌ای موردتوجه قرار گیرد.

نماینده مردم میاندوآب، چهار برج و باروق در مجلس شورای اسلامی هم چنین بر لزوم تأمین حق‌وحقوق کارگران نیز تأکید کرد و گفت: باید حق‌وحقوق کارگران نسبت به معیشت و تورم تأمین شده و ما نیز در کمیسیون اجتماعی مجلس هر آنچه در توان داریم برای تأمین معیشت و رفاه کارگران در هر رده و بخشی به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×