» پیشخوان » موضوع کمبود بلیط اتوبوس بین‌شهری در حال پیگیری است
پیشخوان - خوی
عضو شورای شهر خوی:

موضوع کمبود بلیط اتوبوس بین‌شهری در حال پیگیری است

مرداد 14, 1402۸:۱۲ ق٫ظ زمان مطالعه: 1 دقیقه 50

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خوی گفت: موضوع باعث کمبود اتوبوس و نارضایتی مردم شده و این موضوع توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در حال پیگیری است.

به گزارش حرف رک،  سجاد چهره آراء رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش با اشاره به مشکل کمبود بلیط و اتوبوس بین‌شهری، گفت: متأسفانه در بعضی نقاط ضعف از جانب مسئولان دیده می‌شود و این اصلاً زیبنده نیست، و لذا همین موضوع باعث نارضایتی و دغدغه مردم شده که باهمت و تلاش مسئولین امر مرتفع می‌شود.

وی گفت: قانون اعطای مجوز به شرکت‌های حمل‌ونقل باید مراعات شود و لذا هر شرکتی حداقل‌های اولیه یعنی داشتن تعدادی اتوبوس ملکی مختص شرکت را داشته باشند تا از بروز بعضی مشکلات درون شرکتی نیز جلوگیری شود .

چهره آراء اظهار داشت: متأسفانه شرکت‌های موجود فاقد ناوگان ملکی مدنظر قانون‌گذار بوده و در برخی موارد شرکت‌ها فاقد حتی یک اتوبوس هستند و همین موضوع باعث کمبود اتوبوس و نارضایتی مردم شده و این موضوع توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در حال پیگیری است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با اشاره به مصوبات قبلی در خصوص پایانه شهید درستی خوی گفت: پارکینگ پایانه شهید درستی باتوجه‌به مطالبه شرکت‌های حمل‌ونقل و نیز مردم فهیم خوی، خوشبختانه نزدیک 5 هزار مترمربع تاکنون عملیات آسفالت‌ریزی انجام شده و مابقی نیز تا پایان فصل کاری انجام خواهد شد .

وی تصریح کرد: باتوجه‌به عدم حذف برخط اتوبوس‌ها، شاهد مشکلات فراوانی نیز هستیم که امید داریم مشابه شهرهای پر نفوذ کشور، در شهر خوی این موضوع حذف مرتفع شده و مسکن مشکلات مسافران خوی – تهران باشد.

گفتنی است با شروع فصل تابستان و بازار داغ سفر به کشور‌های خارجی همسایه، هم‌وطنانمان با خرید بلیط اتوبوس و با کمترین هزینه، از مرز‌های استان آذربایجان غربی، برای گشت‌وگذار و خرید، به شهر وان در کشور ترکیه سفر می‌کنند.

از طرف دیگر تورهای گردشگری با اجاره اتوبوس‌های بین‌شهری مسیر تهران به خوی و بالعکس برای سفر به کشور ترکیه، منجر به کمبود شدید بلیط اتوبوس مسافربری برای تردد مسافران بین تهران و خوی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×