» اخبار استان » موکب صاحب‌الزمان؛ پیشرو در کمک‌رسانی به نیازمندان
اخبار استان - تیتر یک - فرهنگی
رئیس هیئت‌امنای صاحب‌الزمان سولدوز مطرح کرد:

موکب صاحب‌الزمان؛ پیشرو در کمک‌رسانی به نیازمندان

تیر 31, 1403۰:۲۲ ق٫ظ 20

رئیس هیئت‌امنای موکب صاحب‌الزمان سولدوزبه نقش مهم این موکب در ایجاد همبستگی و اتحاد بین مردم اشاره کرد و گفت: این تلاش‌ها باعث شده است که موکب صاحب‌الزمان سولدوز به یک نماد مهم در استان تبدیل شود.

ولی بابوسه در گفتگو با «حرف رک» ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: موکب صاحب‌الزمان (عج) سولدوز از سال ۱۳۹۷ به‌عنوان یکی از اولین مواکب استان آغاز به کارکرده و تا به امروز بهترین عملکرد را از خود نشان داده است.

رئیس هیئت‌امنای صاحب‌الزمان سولدوز با اشاره به افتخارات این موکب افزود: موکب صاحب‌الزمان سولدوز رتبه برتر را در سطح استان کسب کرده و از سوی مقامات کشوری نیز مورد تجلیل قرار گرفته است.

رئیس هیئت‌امنای صاحب‌الزمان سولدوز بیان کرد: این موفقیت‌ها نشان‌دهنده تلاش‌ها و فعالیت‌های بی‌وقفه اعضای موکب است.

بابوسه اشاره کرد: فعالیت‌های این موکب فقط به ایام محرم محدود نمی‌شود.

وی در ادامه تشریح کرد: در حادثه زلزله خوی، اولین موکبی که در این شهر زلزله‌زده مستقر شد و چند شبانه‌روز در حال کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بود، موکب صاحب‌الزمان سولدوز بود.

بابوسه همچنین مطرح کرد: در ایام کرونا، موکب صاحب‌الزمان سولدوز به توزیع نذورات، مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و تأمین چندین تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت اقدام کرده و علاوه بر این‌ها، تا به امروز چندین بسته معیشتی خشک نیز برای خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت ارائه داده است.

وی در ادامه بیان کرد: علاوه بر فعالیت‌های فوق، موکب صاحب‌الزمان سولدوز در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت داشته؛ یکی از این فعالیت‌ها تهیه و توزیع جهیزیه برای عروس و دامادهای بی‌بضاعت بوده که باهدف کمک به جوانان و کاهش مشکلات اقتصادی خانواده‌ها انجام شده و همچنین صدها بسته غذایی و هزاران پرس غذای گرم از دیگر اقدامات این موکب بوده است.

بابوسه افزود: این موکب با تمام توان خود سعی در خدمت‌رسانی به مردم دارد و فعالیت‌هایش را در جهت حمایت از نیازمندان و آسیب‌دیدگان ادامه می‌دهد.

رئیس هیئت‌امنای موکب همچنین به نقش مهم این موکب در ایجاد همبستگی و اتحاد بین مردم اشاره کرد و گفت: این تلاش‌ها باعث شده است که موکب صاحب‌الزمان سولدوز به یک نماد مهم در استان تبدیل شود.

بابوسه افزود: موکب صاحب‌الزمان چندین سال است که هم‌زمان هم در سالن ۲۰۰۰ نفری ولایت در شهر نقده و هم عمود ۱۱۴۶ جاده بین نجف و کربلا خدمات‌رسانی می‌کنید

وی در خاتمه مطرح کرد: از زحمات خادمین و خیرین عزیز که در این راه ما را کمک می‌کنند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×