» اخبار استان » نامزدهای انتخابات نقده و اشنویه حق انصراف ندارند
اخبار استان - تیتر یک - گفتگو
فرماندار شهرستان نقده:

نامزدهای انتخابات نقده و اشنویه حق انصراف ندارند

بهمن 26, 1402۱۰:۰۸ ق٫ظ 70

فرماندار نقده گفت: برای جلوگیری از بازی‌های قومیتی، احساسی و انتخاب آزادانه اجازه نخواهیم داد هیچ‌کدام از کاندیداها به نفع یکدیگر انصراف بدهند و در صورت هر گونه انصراف فرمانداری نقده مخالفت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»؛ روز گذشته خبری با عنوان «هیچ کاندید انتخاباتی در حوزه انتخابیه نقده و اشنویه حق انصراف ندارد» از زبان فرماندار شهرستان نقده در خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که واکنش‌های زیادی از سوی مردم و خبرنگاران داشت، بنابراین برای اطمینان از صحت‌وسقم این موضوع مصاحبه‌ای با فرماندار این شهرستان صورت‌گرفته است که در ادامه می‌خوانید؛

حبیبی فرماندار شهرستان نقده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، اظهار کرد: سال گذشته در زمان انتخابات در حوزه انتخابیه نقده و پیرانشهر، برخی موضوعات باعث بروز مسائل قومیتی شده بود.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از بازی‌های قومیتی و احساسی و انتخاب آزادانه اجازه نخواهیم داد هیچ‌کدام از کاندیداها به نفع یکدیگر انصراف بدهند و در صورت هر گونه انصراف فرمانداری نقده مخالفت خواهد کرد.

فرماندار نقده با بیان اینکه؛ انتخابات امسال متمایز از دوره‌های قبل خواهد بود و اجازه نخواهیم داد کوچک‌ترین خدشه به انتخابات امسال وارد شود، گفت: حضور تمامی کاندیداها تا روز رأی‌گیری الزامی است و با انصراف هیچ کاندیدی موافقت نخواهد شد و کاندیداها مجاب به تبلیغات برای مشارکت هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از دلایلی که اجازه انصراف به کاندیداها از طرف فرمانداری با مخالفت روبرو می‌شود این است، ما می‌خواهیم ظرفیت کاندیداها را مشخص و عیارسنجی کنیم و با حضور بیشتر کاندیداها عیار و ظرفیت هر کاندید مشخص شود.

حبیبی عنوان کرد: زمانی که شخصی به‌عنوان یک نامزد انتخاباتی کاندید می‌شوند از زمان نام‌نویسی تا روز تایید صلاحیت نهایی برای نظام کلی هزینه در برخواهد داشت، شخصی که به خود اجازه می‌دهد برای انتخابات نام‌نویسی کند و از فیلتر نظام عبور می‌کند مجاب به فعالیت است و اجازه نخواهیم که با احساسات شهروندان بازی کنند که در آخر با بازی‌های سیاسی به نفع یکدیگر کناره‌گیری کنند، مردم حق انتخاب دارند و به هر داوطلبی که دوست داشتند می‌توانند رأی بدهند.

وی در پایان بیان کرد: در زمان شمارش آرا به‌صورت زنده از چندین مانیتور شمارش آرا انجام خواهد گرفت و اجازه نخواهیم داد کوچک‌ترین شائبه در خصوص شمارش و تعداد آرا ایجاد شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×